Ülkemizde sizce yeterince sanata önem veriliyor mu?

Bence sanatın ve sanatkarın gelişmediği bir toplumda ilerleme diye bir şey söz konusu olamaz. Zamanla sanki giderek sanat yapmaktan uzaklaşıyormuşuz gibi hissediyorum. Günümüzün en önemli görsel ve işitsel medyası olan oyunlarda bile sadece eğlencelik mobil oyunlar dışında bir ilerlememiz yok. Sizce ülkemizde resime, müziğe, edebiyata, heykeltıraşçılığa , tiyatroya vs. yeterince önem veriliyor mu? Veriyor muyuz?
Ülkemizde sizce yeterince sanata önem veriliyor mu?
Şu sözü hatırlatmak istedim..
Şu sözü hatırlatmak istedim..
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Ülkemizde sizce yeterince sanata önem veriliyor mu?
Cevapla