Tablolarim icin fikir almak istiyorum.
Soyut
Nü
Kubizim
Figür
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
farklı gördüğüm her resmi seviyorum , çeşmede bir sergi gezdim.. inanılmaz resimler yapmış bayanlar. hepsini alasım geldi ama alsam nereye koyacağım dedim almadım.. depoya kaldırmak için resim alınmazki..
Kesinlikle hepsi birbirinden kıymetli :)
Evet.. sanatsal calismalara verilmeyen deger ne yazikki
cizmeli.files.wordpress.com/2008/11/img_1286.jpg güzel çalışma beğendim yani
Başarılı :)
subi.milliyet.com.tr/.../...izilmis_gibi_77d86.jpg buda güzel :)
soyut resimlerle ilgileniyorum, arada içimden gelenleri yansıtırım ortaya muhteşem eserler çıkmasada her resmimde ayrı bi'hüzün ya da sevinçlerim mevcuttur
Eminim güzel parcalardir. Icinden gelerek ve isteyerek yapinca kötü olmasi olanaksiz :)
evet, bazen duyguları paylaşmanın en güzel yolu:)
@Rembrand farkındalık yaratmak her zaman iyidir, özel ve anlamlı duyguların saklanmasıda bir çeşit farkındalık..
Eleştirilere açık olmak gerek tabi:)
Kaçmakmı?
Size düşünce verebilecek kadar profesyonel degilim yinede saolun.
@Rembrand
Johnny Deppin resimlerini seviyorum ben karakalem boyle dhahajak
Cevap
21Cevap
Güzel sanatlar mezunu genç bir sanatçı adayı olarak, gerçekçi çizgide resim anlayışını benimsiyor ve bu yönde çalışmalar gerçekleştiriyorum.
Bu anlamda nü ağırlıklı çalışmalar yapmaktayım.
Ne kadar güzel bende böyle dusunmekteyim
Resim yapıyor musunuz?
Evet yapıyorum
@Hatrivar yalandan kastiniz?
Siz ne tarzda yapıyorsunuz?
Görmek isterdim :)
Soyut ve nü calismalarim olsada sanirim gercekciligi seviyorum :) elbette
Düşünceniz çok güzel fakat kendi iç dünyamı paylaşmak istemem, onlar özel olarak kalmalı:)
@düşünen-palyaço o zaman kimse sizin farkınıza varamaz.
Eleştiriler iyidir emin ol :)
devrim yapan Fransız sanat akımıdır. Pablo Picasso ve Georges Braque. VS VS. Güzel çalışmalar. Benımde çalışmalarım var bu sanat üzerine.
Benım Çizi. Iyıde sadece gorduklerımı çizebılıyorum o var :]
En net baslangic olarak gördüğünü cizmektir hayal ederek çizmek renk ve golgelendirmede zor oluyor :)
Benim tarzım orda yok galiba cin ali çizmiylr ilgilenenlere neden şık açmadın çok ayıp (:
bir dahaki soruda inşallah :)
Dışladın resmen benim gibileri :P haha şaka bir tarafa hiç yeteneğim yoktur hatta ilkokulda resim öğretmenim her dönem seni bırakıcam derdi müdür 5 yapardı notumu (:
Niye sadece 4 tarz var? Mesela empresyonist tablolar neden yok?
Ben yelkenli gemi resimlerine bayılırım ya da tepenin başında yalnız bir kale :)
şu an çizme gibi bir yeteneğim yok ama ilerde öğrenip karımla Nü yapacam :)
Kübizm iyi kanka. Normal manzara resimlerini de severim.
Grafik ve fotoğraf okudum şu çizim işini oldum olası sevememişimdir.
Goreceli tabiki. Ama okudugunuz bolumde sanatin yenilenmis versiyonu :)
Haha cok iyi :)
Nü çizimleri iyi oluyor
Figür de iyi..
Bence hepsi iyi yapma sorma şöyle sorular :D
Secim yapmak zor oluyor tabi :)
Resim sevilmez mi ya geçmişte amatör fırçalardandık 😊
Haha iyimis :)
Nü nün ne oldugunu bılmıyordum bı bakayım dedım bakmaz olaydım
Old school Tattoo çizimleri :)))
p*rno içerikli olmayan sanatsal Nü severim
Figürlü iyi oluyor :)
kopya cekerek cizmeyiseviyorum
Sürrealizm!!!
kara kalem
O olmazsa olmaz zaten :)
Sanat cok baska sozlu ifade edemezsen de kaleme herseyi aktarabiliyor insan
tabiki nü
Soyut
evet evet nü
soyut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar