Kültürsüz insanlarla ilişki kurar misiniz?

Ben çalışkan ve mantıklı düşünce yapısına sahip bir insanım. Derslerim iyi, konuşmalarım en azindan bana göre aptalca değil kimse de böyle bir şey ima etmedi şu ana kadar. Yani özel bir zekam oldugunu düşünmüyorum ama normal bir insanım işte djahsj. Ancak ne yazık ki hic kültürlü değilim hiç kitap okumuyorum, dizi film izlemiyorum, araştırmacı bir kisiligim yok, ilgilendiğim bir alan yok mesela bazı insanlar siyasetle ilgilenir bazıları müzikle vs. ama benim ilgilendigim hiçbir şey yok :(( yapmayı deniyorum ama hiç içimden gelmiyor zaten okuduğum okul ağır ve sayisalciyim o yüzden de boş zamanlarimda da hiç keyif almadigim şeyler yapmak yerine boş boş şeyler yapıyorum hiç kulturlenemiyorum. Bu durumdan çok utanıyorum, benim gibi biriyle kimsenin arkadaşlık ya da sevgililik gibi ilişkileri kurmak istemeyecegini düşünüyorum özellikle üniversite ortamında. Unide ikinci sınıfa geçtim ama ilk yıl uzaktandi bu yıl gidicem korkuyorum biraz fikirlerinizi öğrenmek istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ya yiyip içip yatıyorum demedim ki. Boğaziçi üniversitesinde fizik bölümü okuyorum ve dersler çok ağır gerçekten benim zeka seviyem de düşük olabilir emin değilim ama sonuç olarak gece gündüz ders çalışmam gerekiyor, kulturlenmeye vakit kalmıyor. Bu durumdan mutsuzum ama çözüm bulamıyorum :((
Kültürsüz insanlarla ilişki kurar misiniz?
Cevapla