Bazı insan tipleri vardır mesela diğer insanlara çok saçma gelen hobileri vardır, mesela telefonunda Flight R*dar 24 uygulaması yüklü olur uçak ve hava araçlarına çok meraklı olur her müsait zamanında hava trafiğini izler veya S*hip Radar 24 uygulaması vardır deniz araçları ile ilgilenir hobisi haline gelmiştir ilgi alanı budur, geçmişte yaşanmış kazalar ile ilgili saatlerce araştırmalar yapar kendince çıkarımlar yapar merak eder yeri gelir gemiler ve gemi kazaları ile ilgilenmek hobisidir, kimisinde de PlantNet uygulaması vardır merak ettiği bitkiler ile iligli merak ettiklerini öğrenir araştırır bilgi sahibi olmak ister çok değişik konularla ilgilenir kendini bu hobileri adayan insan tipleri vardır mesela fakat çoğu insan böyle insanlarla dalga geçer yeri gelir üstüne güler "şuna bak işi gücü yok uçakları izliyor, "gidip bitki fotoğrafı çekip otlarla ilgileniyor" gibi alaycı tavırlar sergilerler oysa dalga geçen şahıs dünyadan habersiz hayatı işe gidip eve gelmek zanneden hiçbir hobisi olmayan insandır sizce bu durumda ortada nasıl bir durum var insanlar ile hobileri yüzünden dalga geçilmesi hakkında neler söyleyebilirsiniz, böyle hobiler edinmek sizce komik mi bulunuyor?
Merak duyduğu birçok konuda araştırma yapıp günlerce kafa yoran insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Takdir ettiğim insan tiplerdir. Ama onunda önceliğinde hayat enerjisini kaybetmemiş ve her zaman pozitif ve olgun yaklaşmayı tercih etmiş psikolojik yönden kendini tamamlamış insanları daha çok takdir ediyorum. Çevremde anlattığınız tarzda pek insan yok. Üniversite yıllarımda böyle insanlarla rastlaştım. Dışarıdan güzel gözüküyor. Öğrenmek istiyorsun içini keşfetmek istiyorsun fakat içi bomboş çıkıyor. Bu durum beni çok üzüyor dışarıdan çok güzel gözüken bir insanın içi neden bu kadar negatif olabilir ki? Fakat büyük çoğunluk böyle insanları çok basit görüyor. Sıkıcı buluyor. Ne alaka? Bunca karmaşanın içerisinde basit yaşamak değil mi en zor olan?:-) Zoru başarmışa sarf edilmemeli bazı sözler
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence komik değil. Genelde tuhaf denebilir ancak komik olduğu anlamına gelmez. Keşke herkes araştırsa öğrense.. bilginin iyisi kötüsü güzeli çirkini yoktur. Her öğrenilen bilgi beyinde bilinmeyen yollar açabilir. Tuhaf muhaf gerekli gereksiz keşke herkes araştırsa ve öğrenmeye açık olsa, yarınlar daha iç açıcı bir hal alır bence en azından. Ayrıca Planet e bir bitki hakkında mesela ilgi duydum. Öyle bir platform olduğunu bilmiyordum. Hakkında daha çok bilgi öğrenmek istediğim bir bitki vardı. Umarım orada hakkında yeni, farklı bilgilere ulaşabilirim bunun için ayrıca teşekkür ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Böyle hobileri olan arkadaşlarım var. Ben de bazen MarineTraffic uygulamasından gemileri takip ederim. Çevremde bunlarla dalga geçen insana da rastlamadım açıkçası. Hem insanın ufkunu açan şeyler bunlar, farklı bir dünyaya gitmek gibi. Belki laf arasında takılır insanlar uğraştığın şeye bak diye ama alay konusu olduğunu hiç duymadım
Herkesin ılgi alanina kimse karisamaz. Oyle olsa ben yasli bi teyzeyim yani o zaman orgu dantel ormek resim yapmak yazi yazmak kitap okumak gibi hobilerim var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kesinlikle hayır. Ben de geçmiş bazı kazaları araştırıp izliyorum. Hatta kaza olmadan önceki ses kayıtlarını da dinliyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
senin ilgi alanın nedir
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Merak duyduğu birçok konuda araştırma yapıp günlerce kafa yoran insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?