Benimki bu, Austin Powers sağolsun 😂
"Au contraire baby, i think you can't resist me!"
Türkü dinliyorum ama yüksek ses deyince ;
https://www.youtube.com/embed/gAh9NRGNhUUOlmuştur herhalde
Bu şarki olabilir 🤣🤣 ayni şekilde söylemeye çalişiyorum birde
Annem eteğimi vermedi sen erkeksin olmaz dedi
Cevap
7Cevap
Evet yüksek ses dınliyorum ama saçmalamıyorum 😂güzel müzikler dinliyorum
Kont Adnan kuş foli😂
Hayır yok, uzun süredir yapmıyorum.
Pepee Pepee çok heyecanlı ağlıyorr
Heyecanlı yok ya uff nerden geldi o oraya
Bülent ersoy
Bir ben bir Allah biliyor
Tüm Sago şarkıları 😉
Bazen oluyor.
Olmazmı reyis bee ne diyon sen 😂
Varr
Beach boys. I get around.
Galaksi 😀
Şu sıralar bodruma gittik beraber 🎶
Ne zaman 😄
Şarkııı
Ya şaka manasında söyledim
Ama gerçekten de gitmenizi tavsiye ederim
Öf inşallah ya
Yani stres atmak açısından çok harika
Cokmu uzaksınız
Hayır
Olmaz olur mu
Harika duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?