• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Hafızanıza yer etmiş film replikleri nelerdir? (Sayfa 2)

çıtırımbea
çıtırımbea Takip Et
Yoda Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Hafızanıza yer etmiş film replikleri nelerdir?
Cevapla
Film Soruları Replik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

30

Cevap

128

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Didemm72
    Didemm72 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Zehra : dağ başı mı burası?
    Ferit : değil mi?
    (ah nerede vah nerede) çok severim o filmi :D

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D evet ya bunu söyleyen ilk kişisin bunu kaçırmışız :)
      birde nereye gidiyorsun cehennemin dibine kaçta orda olcaksınız :D

      Yorumla
    • Didemm72
      Didemm72
      +1 yıl

      :D hahah aynen bir de bir sahne vardı. bunlar evlerine gidiyolar odalarında bir şeker daha alır mısınız? yok sağol diyo ya kardeşleri hahaha :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      aynı kafadayız yalnız :D çok sıkda kullanırım bunları sarmadı heralde doktor bey :D

      Yorumla
  • orkide1
    orkide1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    şener şen yakalanınca:yaz kızım 8 torba çimento 3 kamyon kum. aaa karım gelmiş. hoşgeldin

    1
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D Şener şen farki :))

      Yorumla
  • XaRiZMa
    XaRiZMa Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Tıpkı Tanrı gibi bende işimi şansa bırakmam ve rastlantıya inanmam.

    V

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Nerden hatırlıyor olabilirim acaba düşündüm bulamadım :)

      Yorumla
    • XaRiZMa
      XaRiZMa
      +1 yıl

      V For Vendetta

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • MuhammedEksıoglu
    MuhammedEksıoglu Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu maskenin altında etten daha fazlası var.
    Bu maskenin altında bir fikir var!
    Ve fikirler kurşun geçirmez.''

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      gü<el :))

      Yorumla
  • yakamoz06
    yakamoz06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    'bu ülkede insanların kendilerine bile söylemekten korktuğu gerçekler var'
    filmin adını hatırlamıyorum ama söz hep aklımda

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Dostoyevsk ait bir sözdü yanılmıyorsam

      Yorumla
  • dasty
    dasty Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Gülüşünde iğrenç bir çaresizlik var.
    Bir görgü kuralı sorusu. Geçerken sana popomu mu göstereceğim önümü mü?

    0
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :)) bunlar nerden

      Yorumla
    • dasty
      dasty
      +1 yıl

      Fight club :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu dünyada öyle şeyler oluyor ki patron bazen tanrının neden izin verdiğini anlayamıyorum.

    Yeşil yoldan bir replik :)

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      çok doğru :D

      Yorumla
  • yenilmez90
    yenilmez90 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=L2fP5Z_Izok


    manyaklar ya

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      mercerise çorap :D
      onların yaptığı gider vedatın hoşuna gider :D:D

      Yorumla
  • toffifee333
    toffifee333 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben insanlara güvenirim içlerinde ki şeytana güvenmem :D

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      gecenin repliği :))

      Yorumla
    • toffifee333
      toffifee333
      +1 yıl

      Kaynakta belirtmek isterim 'İtalyan İşi'

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      teşekkür ettim :)

      Yorumla
  • Rufian
    Rufian Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    "I * smart as fuck" - Green Street Holigans
    "Bu bayram ne keseceksiniz? Karı Kız" - Düğün Dernek

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      karı kız :D:D

      Yorumla
  • iLhanCan
    iLhanCan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bozdunuz mu? l*n kızı
    Yok abi seni bekledik
    GDO Karakedi

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      hahaa :D

      Yorumla
  • dehseet
    dehseet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    '' bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız '' Kaybedenler Külübü
    cok güzel söz begenırım ve bu yüzden kızlaraada her zaman salak derım

    0
    7 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      niye anlamadım?

      Yorumla
    • dehseet
      dehseet
      +1 yıl

      naz edenlere lafım sende yalnızsın bende yalnız kabullenmek lazım bazı seylerı her attıgı tweetde ask arıyorum ya da ne bılıyım ks de foto paylasıp guzelmıyım dıye sorar her gun profıl fotosunu degıstırır sonra sosyal ortamda sevgılı yapmay dogru bulmuyorum ya da ne bılıyım gercek hayattada ahmet bana yazdı ama arkadas olarak goruyorum felan fılan yalnızız l*n ıste kabul edeılım (sozum yalnızlara )

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      güzel yere değinmişsin bu konu üzerine bende yorum yapmıştım zamanında ama yapcak bişi yok böyle nesil

      Yorumla
    • dehseet
      dehseet
      +1 yıl

      diyecek tek söz bu garip dünyada '' bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız ''

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      uyum olmadığı için

      Yorumla
    • dehseet
      dehseet
      +1 yıl

      problemın uyum oldugunu dusunmuyorum kadınlar daha karsıdakı erkegı tanımadan ilk bastan reddedıyor artık otamatıge baglamıslar hatta, uyum sonrakı asama

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      haklısın :D

      Yorumla
  • dişibozkurt
    dişibozkurt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    varlığımızla mutlu olamayanlar yokluğumuzla mutlu osunlar ki bir s. kime yarasın gidişimiz...
    -Murat Cemcir

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      nokta.:)

      Yorumla
  • 13ReDKaN
    13ReDKaN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    marla damağındaki küçük çizik oynamazsan geçer ama oynamadanda duramıyırsun :)
    bir tümörüm olsa adını marla koyardım :)
    fight club

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bunu seyrettim ama bunu hatırlayaamadım :)):)

      Yorumla
    • 13ReDKaN
      13ReDKaN
      +1 yıl

      iç sesinden söylüyor :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      heee :D kaçırmışım demek :))

      Yorumla
    • 13ReDKaN
      13ReDKaN
      +1 yıl

      olabilir kanka :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :)::)

      Yorumla
  • YagamiLigth
    YagamiLigth Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Senin gözunu cikarir göz kürendenn skerm seni göz yaşi diyede küçük denizler ağlarsin l*n itt :)) kardes payi

    0
    4 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Bunu gerçekten söylemiş olamaz dimi ^^

      Yorumla
    • YagamiLigth
      YagamiLigth
      +1 yıl

      Abaa daha neler neler sansursuz izliyom netten :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      zevk meselesi :)

      Yorumla
    • YagamiLigth
      YagamiLigth
      +1 yıl

      Çoh da komik bence :)

      Yorumla
  • ogzhn94
    ogzhn94 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    fight club ın bütün replikleri
    bir de the o. c dizisinin son repliği ömrüm boyunca unutamam herhalde:)

    0
    9 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Nedir o :)

      Yorumla
    • ogzhn94
      ogzhn94
      +1 yıl

      "hey kid! do you need help?" basit gibi duruyo ama izleyen anlar sadece dizinin özeti gibi:)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Ben ve benim gibiler anlamaz desene :))

      Yorumla
    • ogzhn94
      ogzhn94
      +1 yıl

      hahaaha :) yok estağfurullah izlemeni tavsiye ederim ama eski bir dizi ama olsun

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :)) Belki vaktim. olduğunda bakarım :)

      Yorumla
    • ogzhn94
      ogzhn94
      +1 yıl

      buraya girmeye vaktin oluyo ama:)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      dizi izlemek için özel bir zman olmalı haksız mıyım :) kendi dizimi bile seyredemiyorum :)

      Yorumla
    • ogzhn94
      ogzhn94
      +1 yıl

      doğru ben genelde gece izlerim mesela:)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      gece daha iyi oluyor bende genelde öyle yapıyorum :)

      Yorumla
  • Tombulcuk
    Tombulcuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Goy am. ina goy ami. na sat gitsin motorunun am. ina goyim sat sat sat :-) sezai usta =>kardes payi :-)

    0
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bu ne ya:D

      Yorumla
    • Tombulcuk
      Tombulcuk
      +1 yıl

      Kades payini izlemis olsan bilirdin

      Yorumla
  • fatihalper3535
    fatihalper3535 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    -latekis denen bir madde :D
    - niye satıyosunuz delirdiniz mi? :D
    - beni methetme kardeşim bana para ver para :D

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      latekis nedir?

      Yorumla
    • fatihalper3535
      fatihalper3535
      +1 yıl

      :) pardon filminde geçiyor ya şişme kadın muhabbeti :)

      Yorumla
    • fatihalper3535
      fatihalper3535
      +1 yıl

      insan derisinin bire biri :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Yeni bisi öğrendim :)

      Yorumla
    • fatihalper3535
      fatihalper3535
      +1 yıl

      :) daha bilinmeyen çok şey var çok :)

      Yorumla
  • SinqleMan
    SinqleMan Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=5ZC-qpOPSew

    yarılıyorum yaa :D

    0
    34 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      hahhah :D:D aslında hep birşeylere dikkat çekiyor :))

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      ne gibi :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ezen ezilen ilişkisi

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      çokmu ezildin yoksa

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bunu nasıl çıkardın ya :D herneyse boşver

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      akşamları kafam bir milyon oluyoda kusura bakma :D içiyorum napimm

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D anlıyorum :))

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      bir şarkı söylede efkarlanakkk be kanka

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bu gece remini öptümde yattım :D
      hain geceler :)
      değmezmiş sana :)
      aç dinle benden sana gelsin

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      ulannnn beaaaaaaaaa knk kusura bakma rahatsız ediyom seni efkarlıyım yalnızım birtanem hep seni düşündüm hep seni andım dün gece resmini öptümde yattım

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D ardından diğerlerini dinle kanka :D

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      sağ kalırsam dinlerim bayılcam şimdii

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      dikkat et kendine sabah mesaj at bana iyi olduğuna dair

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      hayırlısı be knka

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      üzme kendini

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      üzmemek elde değilki bir bilsen halimi ahh

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bir kaç ay sonra hiç hatırlamayacaksın öyle düşün

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      inşallah öyle olur knk ne diyim

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      en iyi çözüm bu şimdilik :/

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      tamam görüşürüz knka kendine iyi bak

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      sen iyi bak :)

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      beni sıktır et sen iyi ol

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      kafan dağılmıştır umarım

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      Dağıldı kanka denize gittim

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ay 'a bile gerek kalmadı sevindim :)

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      :D kanka bundan sonra böyle olur inşallah aklıma gelmez ama söyle bişey duymuştum erkekler cabuk unutur falan

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      herşey gelip geçici anı yaşa bırak kanka ;)

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      Aynen ya ölmicezmi :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      o yüzden damara devam :D:P

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      Söyle be kanka bir damar

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      çiçekler açsın ferdi :D

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      açsın be knka

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • SinqleMan
      SinqleMan
      +1 yıl

      canım knkm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biraz klasik olacak belki ama, "Vi Veri Veniversum Vivus Vici" bana göre çok anlamlı bir replik. :)

    0
    7 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      nerden bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      V for Vendetta filminden bir söz. Türkçesi: "Gerçeğin gücü evreni fethettirir."

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      çok iddialı :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Fazlasıyla... :) Eğer filmi hala izlemediyseniz izleyin derim. :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      seyrettim ama pek hatırlamıyorum :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben neredeyse her sahneyi hatırlıyorum... Etkileyici ve fazlasıyla iyi bir filmdi... :) Neyse, fazla gevezelik yapmayayım ben. İyi geceler hanımefendi. :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      estağfirullah :) iyi geceler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    www.izlesene.com/.../929576 <<<<

    0
    0 Yorumla
  • sineemiss
    sineemiss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    O zamanlar iyi bilmiyordum. Beni doğuran kişinin annem olduğunu sanıyordum.

    0
    15 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bu nerden :)

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      You're Beautiful :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      kore dizisimi o :)

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      Evet :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      jeremy mi söyledi :D

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      Hahahah hayır Hwang Tae Kyung söylemişti :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D hadi ya izleyeli epey oldu bana :))

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      İzledin yani :D Kore dizisi izleyen bulmak zor artık :D Benim de epey oldu ama o replik asla aklımdan çıkmadı :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      tabi ki :)) ben sıkı takipçiyimdir bu konuda dizi film program konser ne ararsan var :D aynen ıyı hatırlıyosun :))

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      Ahahaha ben de aynen öyle :D Dizi-film konusuna çok meraklıyım :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      https://i.hizliresim.com/4YOBWY.jpg
      :)::)

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      Aahhahah çok tatlı bu beeee :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ego tavan bu erkeklerde buna bayılıyorum :D

      Yorumla
    • sineemiss
      sineemiss
      +1 yıl

      Ben de ya sormaaa :D :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • Yoked
    Yoked Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    -Jon ! kamyoneti hazırlada akşam yemeği için bir geyik vuralım

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D menü iyi :D

      Yorumla
  • Jinjoo-
    Jinjoo- Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    -gözlerin çok güzel
    -gözüm mü? hangisi?

    vizontele

    0
    4 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D:D:D bu ne ya :D
      kore dizisi izliyorum deme

      Yorumla
    • Jinjoo-
      Jinjoo-
      +1 yıl

      vizontele tuba da izlemedin mi :D eskiden izlerdim

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      izledim canım :)) ben hala seyretmekteyim de :))

      Yorumla
    • Jinjoo-
      Jinjoo-
      +1 yıl

      seyret seyrt sorun yok

      Yorumla
  • YanLizSirilsikLam
    YanLizSirilsikLam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    İnsan : Gördünmü Ya La...
    insan: Neyi La...
    İnsan : Babayı... :D::DD:

    0
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • YanLizSirilsikLam
      YanLizSirilsikLam
      +1 yıl

      :D:d guzel ama :D

      Yorumla
  • kocaeli23
    kocaeli23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    bu da mı gol değil he, bu da mı gol değil cıtırkız...

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :DD:

      Yorumla
    • kocaeli23
      kocaeli23
      +1 yıl

      + seni çok seviyorum cıtır kız
      - bende Kocaeli
      hatta ne düşünüyorum biliyormsuun Kocaeli
      + ?
      - Benimle evlenirmisn, kocaeli23
      +Tabiki...
      Der sarılırlar ve bir ömür boyu ayrılmadan sarılıp yaşarlar...

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      hayal gücün iyiymiş :D
      evlenme teklifi mi bu :D

      Yorumla
    • kocaeli23
      kocaeli23
      +1 yıl

      mimarım, biraz hayal gücüm var..
      Evlenme değil ama tanışma belki...

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      teşekkür ederim iyi günler

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben buraya neden çıktım niçin çıktım :)
    Kemal Sunal

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D en güzeli

      Yorumla
    • ByToRo
      ByToRo
      +1 yıl

      O aklıma geldi napalım :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bişi demedik canım eğlenceli replik :))

      Yorumla
  • olsuncanımbenvarım
    olsuncanımbenvarım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    ''Ya kahraman olarak ölürsün ya da kötüye dönüşmeni izleyecek kadar uzun yaşarsın. “

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • byshms
    byshms Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Prison break taki butun replikler hafizamda super bir film

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bencede öyle :)

      Yorumla
  • _ultrAslan_
    _ultrAslan_ Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    acı macı işler mi bize bacı :) her acı yiyişimde derim :)

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      buda iyiyidi :D

      Yorumla
  • Framazan
    Framazan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şeytanla dans edersen şeytan değişmez; seni değiştirir...
    Max California

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ne güzel konuşmuş öyle :)

      Yorumla
  • yagmurr18
    yagmurr18 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 366 cevap paylaştı.

    if we can't live together we're gonna die alone -lost

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      türkçesini alabilirmiyiz :))

      Yorumla
    • yagmurr18
      yagmurr18
      +1 yıl

      birlikte yaşayamazsak yalnız öleceğiz adada mahsur kaldıklarında söylemişti

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      güzel söz :))

      Yorumla
  • feyzuhh
    feyzuhh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    behzat ç yakaladığın fareler kadar kedi sikmişliğim var diyo :D

    0
    8 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ^^^

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=_5JvAhMGkBs bide bu var :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      nasıl tip bunlar ya :)

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      komedi :D

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      tamam uzatma

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      peki :))

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      :)) :p

      Yorumla
  • fenomen82
    fenomen82 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    "ne yapıyorsunuz la devrimciler?" girdiğim ortamlarda çoğunlukla bu repliği kullanırım.

    0
    7 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Güzelmiş :)

      Yorumla
    • fenomen82
      fenomen82
      +1 yıl

      hangi filmin repliği olduğunu biliyor musun?

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Hayır :)

      Yorumla
    • fenomen82
      fenomen82
      +1 yıl

      vizontele tuuba. deli emin'in repliği.:)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :) eski filmlerin replikleri daha çok tutuluyor :)

      Yorumla
    • fenomen82
      fenomen82
      +1 yıl

      özellikle wstern replikleri öyle değil mi?:)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Sanırım :))

      Yorumla
  • minik41
    minik41 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bunu ben kendim buldum denizde söyleyince iyi duruyoo:D

    En sevdiğim ikizler MM . D

    0
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D çok düşünmüş olmalısın

      Yorumla
    • minik41
      minik41
      +1 yıl

      yok pat die çıktı

      Yorumla
  • Sirinbaba34
    Sirinbaba34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 109
    +1 yıl

    Ailesiyle vakit geçirmeyen adam gerçek bir erkek değildir... the godfather "don vito corleone"

    0
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      işte bu ya :))

      Yorumla
    • Sirinbaba34
      Sirinbaba34
      +1 yıl

      teşekkür ederim çıtırımbea :D:D

      Yorumla
  • birazhırslı33
    birazhırslı33 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    -Kötü olan seni sevmesi Eda
    -helede sen sevmezken.

    0
    13 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Bu nerden :)

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      kardeş payı :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Güzelmiş :)

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      daha güzelleri varda yazasım yok

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Aa niye

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      elim agrır istersen foto olarak atarım arşivim var

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Yok bende de var severim replikleri :)) teşekkürler :)

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      ne demek her zaman

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      sen bana at o zaman?

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bir ara atarım :)

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      hangi ara :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bir ara işte :D

      Yorumla
    • birazhırslı33
      birazhırslı33
      +1 yıl

      hangi bir ara :))

      Yorumla
  • Mr_MS
    Mr_MS Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Senin yüzüne ne olmuş? ne olmuş? ha işte bende onu diyorum ne olmuş :D cem yılmazdan :D

    0
    0 Yorumla
  • krtprkk
    krtprkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Film değilde Spartacus ta Crixus un Shall We Begin sahnesini unutamam.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ölüm Ölüm dediğin nedir gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım - bir Polat Alemdar klasiği :DD

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Günlük hayatta çok sık kullandığım bir söz :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vadiyi izliyosan zaten soylememe gerek yok her kelimesi akılda kalıyo :P

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bir ara evet :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Umarım eski bölümleridir zaten yeni bölümler beş para etmez :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      eski evet yenileri takip etmiyorum sıktı artık

      Yorumla
  • cuckold_slave
    cuckold_slave Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51 , eic 32%
    +1 yıl

    -bond... james bond!
    hangi filmdendi bu ya :P

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      alala nerden :D

      Yorumla
    • cuckold_slave
      cuckold_slave
      +1 yıl

      çıkaramadım

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bende :)

      Yorumla
    • cuckold_slave
      cuckold_slave
      +1 yıl

      dünyada en çok tekrarlanan repliktir desek sanırım abartmış olmayız. ama yer ede ede bir tek benim hafızamda etmiş :D ya da ben soruyu yanlış anladım. arkadaşlar etkileyici replikler söylemişler hepsi birbirinden güzel. ama replik denince hafızamdan çağırdığım ilk dosya bu :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      yoo hayır doğru anlamışsın sende ki de bu replik demek ki :)

      Yorumla
  • dengesizce
    dengesizce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    İncir reçeli sendin aşkım. s :D

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      izlemediğimden olsa gerek anlamadım :))

      Yorumla
    • dengesizce
      dengesizce
      +1 yıl

      :D İncir Reçeli filminden. Halil sezainin

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      namını çok duydum :)) ama bana çok sıkıcı geldi :D

      Yorumla
    • dengesizce
      dengesizce
      +1 yıl

      ben 3 kere izledim :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      hadi ya :D bende etki oluşturmadı :):)):)

      Yorumla
  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    tekrar çal sam-casablanca

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :)::)

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      bız angaralıyız, sen ne dedıgımı kavrayamamış olabılırsın:)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      anlamadım ne yalan söyleyeyim :D

      Yorumla
  • Different-Man
    Different-Man Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    Kibir en sevdiğim günahtır.

    -Şeytanın Avukatı

    0
    5 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Çok manidar ^^

      Yorumla
    • Different-Man
      Different-Man
      +1 yıl

      Üstüne mi alındın :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Yok ya benimde sevdiğim bir replik :)

      Yorumla
    • Different-Man
      Different-Man
      +1 yıl

      Sorun yok o zaman :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Aynen :)

      Yorumla
  • Tueres
    Tueres Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    "Çay yok bok için !" :D Kemal Sunal

    1
    0 Yorumla
  • LuciferinRuhİkizi
    LuciferinRuhİkizi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben Constantine , John Constantine

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      güzel :))

      Yorumla
  • cancan2694
    cancan2694 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Altın kapılarımız kan oldu tayfuuunnnn :)

    0
    3 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Bunu çıkaramadım :))

      Yorumla
    • cancan2694
      cancan2694
      +1 yıl

      Kolpaçino :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Tamam :))

      Yorumla
  • Isabellaaa
    Isabellaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    - ne kesiyonuz bu bayram?
    - garı gız :D

    1
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Filme Damga vuran replik :D Hahahhah

      Yorumla
  • Prenszade
    Prenszade Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    ufo gormus masum koylu

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • sexboss
    sexboss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    brooks was here... so was red

    0
    0 Yorumla
  • gürakansu
    gürakansu Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    dön arkanı bana, sok başını denize, manavgat.

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • navaja
    navaja Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    pinar yavrim kuzum ilililil

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      aa bide bu vardı dimi :D:D

      Yorumla
  • timeboy
    timeboy Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Lifa is pain.

    House Md. adlı diziden

    0
    6 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      tam olarak ne demek?

      Yorumla
    • timeboy
      timeboy
      +1 yıl

      Acı çekmeye yönelik: Hayatın kendisi acıdır.

      Yorumla
    • timeboy
      timeboy
      +1 yıl

      Lifa değil life olacak o yanlış yazmışım

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      çok doğru bir söz :))
      he bu arada bir da olmasın :))

      Yorumla
    • timeboy
      timeboy
      +1 yıl

      I * sorry :) bak bu da Doctor Who'dan bir söz :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D güzeldi :)=)

      Yorumla
  • bentez
    bentez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Başlangıcı olan herşeyin bir sonu vardır !

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      manidar :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Size baba diyebilir miyim

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • BenMurat
    BenMurat Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Senin annen bir melekti yavrum.

    0
    7 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      meşhur yeşilçam klasiği :)

      Yorumla
    • BenMurat
      BenMurat
      +1 yıl

      Ahaha o adamın sesine bayılıyorum :D Birebir taklit edebiliyorum :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bende ama çok değil :)

      Yorumla
    • BenMurat
      BenMurat
      +1 yıl

      Vuuu duymak isterdim :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ona karşı senin baban bir şeytandı yavrum :P :D

      Yorumla
    • BenMurat
      BenMurat
      +1 yıl

      Oğlum, oğlum, canım oğlum! :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • LfisHope
    LfisHope Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    beynini özgür bırak / matrix 1999

    0
    1 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      güzeldi :))

      Yorumla
  • BlueİsBack
    BlueİsBack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    "Ben kari istiyem " sener senin babasi

    0
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • BlueİsBack
      BlueİsBack
      +1 yıl

      Agzinin ortasina zumzugunan bir koyarım :D

      Yorumla
  • sırdanadam
    sırdanadam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Yeryüzünde sana en uzak nokta aslında sırtındır.

    0
    6 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      iyiymiş :)

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      Gerçekten mi

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      beni takdir etmene o kadar mutlu oldum ki, en son 1760 larda bu kadar mutlu olmuştum ben, baya göz yaşlarımı içime akıtmak istiyorum, çok yalnızım,

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      ne desem bilemedim

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      Kaybedecek bir şeyinin kalmaması, özgürlük galiba.

      Yorumla
  • sogutmayanbuzdolabi
    sogutmayanbuzdolabi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    May the Force be with you. - Star Wars

    0
    7 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      türkçesi nedir
      bu arada nickin çok güzelmiş :)

      Yorumla
    • sogutmayanbuzdolabi
      sogutmayanbuzdolabi
      +1 yıl

      Ahaha tesekkurler

      Turkcesi: Guc seninle olsun.

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      buda güzelmiş :))

      Yorumla
    • sogutmayanbuzdolabi
      sogutmayanbuzdolabi
      +1 yıl

      Filmi de tavsiye ederim :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      vaktim olduğunda seyrederim :)

      Yorumla
    • sogutmayanbuzdolabi
      sogutmayanbuzdolabi
      +1 yıl

      Beğenirsen yaz burdan

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      tamam :))

      Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Hafızanıza yer etmiş film replikleri nelerdir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aklınızda kalan film replikleri var mı? 7 cevap verildi
Unutamadığınız film replikleri neler? 59 cevap verildi
Unutamadığınız film replikleri neler? 46 cevap verildi
Unutulmaz film replikleri hangileri? 17 cevap verildi
Yeşilçam filmlerinde aklınızda kalan replikler hangileri? 38 cevap verildi
Sizin için unutulmaz olan film replikleri ya da sahneleri nelerdir? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨