AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Zehra : dağ başı mı burası?
Ferit : değil mi?
(ah nerede vah nerede) çok severim o filmi :D
:D:D evet ya bunu söyleyen ilk kişisin bunu kaçırmışız :)
birde nereye gidiyorsun cehennemin dibine kaçta orda olcaksınız :D
:D hahah aynen bir de bir sahne vardı. bunlar evlerine gidiyolar odalarında bir şeker daha alır mısınız? yok sağol diyo ya kardeşleri hahaha :D
aynı kafadayız yalnız :D çok sıkda kullanırım bunları sarmadı heralde doktor bey :D
şener şen yakalanınca:yaz kızım 8 torba çimento 3 kamyon kum. aaa karım gelmiş. hoşgeldin
:D Şener şen farki :))
Tıpkı Tanrı gibi bende işimi şansa bırakmam ve rastlantıya inanmam.
V
Nerden hatırlıyor olabilirim acaba düşündüm bulamadım :)
V For Vendetta
Teşekkürler
Bu maskenin altında etten daha fazlası var.
Bu maskenin altında bir fikir var!
Ve fikirler kurşun geçirmez.''
gü<el :))
'bu ülkede insanların kendilerine bile söylemekten korktuğu gerçekler var'
filmin adını hatırlamıyorum ama söz hep aklımda
Dostoyevsk ait bir sözdü yanılmıyorsam
Gülüşünde iğrenç bir çaresizlik var.
Bir görgü kuralı sorusu. Geçerken sana popomu mu göstereceğim önümü mü?
:)) bunlar nerden
Fight club :)
Bu dünyada öyle şeyler oluyor ki patron bazen tanrının neden izin verdiğini anlayamıyorum.
Yeşil yoldan bir replik :)
çok doğru :D
manyaklar ya
mercerise çorap :D
onların yaptığı gider vedatın hoşuna gider :D:D
Ben insanlara güvenirim içlerinde ki şeytana güvenmem :D
gecenin repliği :))
Kaynakta belirtmek isterim 'İtalyan İşi'
teşekkür ettim :)
"I * smart as fuck" - Green Street Holigans
"Bu bayram ne keseceksiniz? Karı Kız" - Düğün Dernek
karı kız :D:D
Bozdunuz mu? l*n kızı
Yok abi seni bekledik
GDO Karakedi
hahaa :D
'' bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız '' Kaybedenler Külübü
cok güzel söz begenırım ve bu yüzden kızlaraada her zaman salak derım
niye anlamadım?
naz edenlere lafım sende yalnızsın bende yalnız kabullenmek lazım bazı seylerı her attıgı tweetde ask arıyorum ya da ne bılıyım ks de foto paylasıp guzelmıyım dıye sorar her gun profıl fotosunu degıstırır sonra sosyal ortamda sevgılı yapmay dogru bulmuyorum ya da ne bılıyım gercek hayattada ahmet bana yazdı ama arkadas olarak goruyorum felan fılan yalnızız l*n ıste kabul edeılım (sozum yalnızlara )
güzel yere değinmişsin bu konu üzerine bende yorum yapmıştım zamanında ama yapcak bişi yok böyle nesil
diyecek tek söz bu garip dünyada '' bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız ''
uyum olmadığı için
problemın uyum oldugunu dusunmuyorum kadınlar daha karsıdakı erkegı tanımadan ilk bastan reddedıyor artık otamatıge baglamıslar hatta, uyum sonrakı asama
haklısın :D
varlığımızla mutlu olamayanlar yokluğumuzla mutlu osunlar ki bir s. kime yarasın gidişimiz...
-Murat Cemcir
nokta.:)
marla damağındaki küçük çizik oynamazsan geçer ama oynamadanda duramıyırsun :)
bir tümörüm olsa adını marla koyardım :)
fight club
bunu seyrettim ama bunu hatırlayaamadım :)):)
iç sesinden söylüyor :)
heee :D kaçırmışım demek :))
olabilir kanka :)
:)::)
Senin gözunu cikarir göz kürendenn skerm seni göz yaşi diyede küçük denizler ağlarsin l*n itt :)) kardes payi
Bunu gerçekten söylemiş olamaz dimi ^^
Abaa daha neler neler sansursuz izliyom netten :)
zevk meselesi :)
Çoh da komik bence :)
fight club ın bütün replikleri
bir de the o. c dizisinin son repliği ömrüm boyunca unutamam herhalde:)
Nedir o :)
"hey kid! do you need help?" basit gibi duruyo ama izleyen anlar sadece dizinin özeti gibi:)
Ben ve benim gibiler anlamaz desene :))
hahaaha :) yok estağfurullah izlemeni tavsiye ederim ama eski bir dizi ama olsun
:)) Belki vaktim. olduğunda bakarım :)
buraya girmeye vaktin oluyo ama:)
dizi izlemek için özel bir zman olmalı haksız mıyım :) kendi dizimi bile seyredemiyorum :)
doğru ben genelde gece izlerim mesela:)
gece daha iyi oluyor bende genelde öyle yapıyorum :)
Goy am. ina goy ami. na sat gitsin motorunun am. ina goyim sat sat sat :-) sezai usta =>kardes payi :-)
bu ne ya:D
Kades payini izlemis olsan bilirdin
-latekis denen bir madde :D
- niye satıyosunuz delirdiniz mi? :D
- beni methetme kardeşim bana para ver para :D
latekis nedir?
:) pardon filminde geçiyor ya şişme kadın muhabbeti :)
insan derisinin bire biri :D
Yeni bisi öğrendim :)
:) daha bilinmeyen çok şey var çok :)
yarılıyorum yaa :D
hahhah :D:D aslında hep birşeylere dikkat çekiyor :))
ne gibi :D
ezen ezilen ilişkisi
çokmu ezildin yoksa
bunu nasıl çıkardın ya :D herneyse boşver
akşamları kafam bir milyon oluyoda kusura bakma :D içiyorum napimm
:D anlıyorum :))
bir şarkı söylede efkarlanakkk be kanka
bu gece remini öptümde yattım :D
hain geceler :)
değmezmiş sana :)
aç dinle benden sana gelsin
ulannnn beaaaaaaaaa knk kusura bakma rahatsız ediyom seni efkarlıyım yalnızım birtanem hep seni düşündüm hep seni andım dün gece resmini öptümde yattım
:D:D ardından diğerlerini dinle kanka :D
sağ kalırsam dinlerim bayılcam şimdii
dikkat et kendine sabah mesaj at bana iyi olduğuna dair
hayırlısı be knka
üzme kendini
üzmemek elde değilki bir bilsen halimi ahh
bir kaç ay sonra hiç hatırlamayacaksın öyle düşün
inşallah öyle olur knk ne diyim
en iyi çözüm bu şimdilik :/
tamam görüşürüz knka kendine iyi bak
sen iyi bak :)
beni sıktır et sen iyi ol
kafan dağılmıştır umarım
Dağıldı kanka denize gittim
ay 'a bile gerek kalmadı sevindim :)
:D kanka bundan sonra böyle olur inşallah aklıma gelmez ama söyle bişey duymuştum erkekler cabuk unutur falan
herşey gelip geçici anı yaşa bırak kanka ;)
Aynen ya ölmicezmi :)
o yüzden damara devam :D:P
Söyle be kanka bir damar
çiçekler açsın ferdi :D
açsın be knka
:D:D
canım knkm
Biraz klasik olacak belki ama, "Vi Veri Veniversum Vivus Vici" bana göre çok anlamlı bir replik. :)
nerden bu
V for Vendetta filminden bir söz. Türkçesi: "Gerçeğin gücü evreni fethettirir."
çok iddialı :))
Fazlasıyla... :) Eğer filmi hala izlemediyseniz izleyin derim. :)
seyrettim ama pek hatırlamıyorum :))
Ben neredeyse her sahneyi hatırlıyorum... Etkileyici ve fazlasıyla iyi bir filmdi... :) Neyse, fazla gevezelik yapmayayım ben. İyi geceler hanımefendi. :)
estağfirullah :) iyi geceler :)
www.izlesene.com/.../929576 <<<<
O zamanlar iyi bilmiyordum. Beni doğuran kişinin annem olduğunu sanıyordum.
bu nerden :)
You're Beautiful :)
kore dizisimi o :)
Evet :D
jeremy mi söyledi :D
Hahahah hayır Hwang Tae Kyung söylemişti :D
:D hadi ya izleyeli epey oldu bana :))
İzledin yani :D Kore dizisi izleyen bulmak zor artık :D Benim de epey oldu ama o replik asla aklımdan çıkmadı :D
tabi ki :)) ben sıkı takipçiyimdir bu konuda dizi film program konser ne ararsan var :D aynen ıyı hatırlıyosun :))
Ahahaha ben de aynen öyle :D Dizi-film konusuna çok meraklıyım :D
https://i.hizliresim.com/4YOBWY.jpg
:)::)
Aahhahah çok tatlı bu beeee :D
ego tavan bu erkeklerde buna bayılıyorum :D
Ben de ya sormaaa :D :D
:D:D
-Jon ! kamyoneti hazırlada akşam yemeği için bir geyik vuralım
:D menü iyi :D
-gözlerin çok güzel
-gözüm mü? hangisi?
vizontele
:D:D:D:D bu ne ya :D
kore dizisi izliyorum deme
vizontele tuba da izlemedin mi :D eskiden izlerdim
izledim canım :)) ben hala seyretmekteyim de :))
seyret seyrt sorun yok
İnsan : Gördünmü Ya La...
insan: Neyi La...
İnsan : Babayı... :D::DD:
:D:D
:D:d guzel ama :D
bu da mı gol değil he, bu da mı gol değil cıtırkız...
:DD:
+ seni çok seviyorum cıtır kız
- bende Kocaeli
hatta ne düşünüyorum biliyormsuun Kocaeli
+ ?
- Benimle evlenirmisn, kocaeli23
+Tabiki...
Der sarılırlar ve bir ömür boyu ayrılmadan sarılıp yaşarlar...
hayal gücün iyiymiş :D
evlenme teklifi mi bu :D
mimarım, biraz hayal gücüm var..
Evlenme değil ama tanışma belki...
teşekkür ederim iyi günler
Ben buraya neden çıktım niçin çıktım :)
Kemal Sunal
:D:D en güzeli
O aklıma geldi napalım :D
bişi demedik canım eğlenceli replik :))
''Ya kahraman olarak ölürsün ya da kötüye dönüşmeni izleyecek kadar uzun yaşarsın. “
:):)
Prison break taki butun replikler hafizamda super bir film
bencede öyle :)
acı macı işler mi bize bacı :) her acı yiyişimde derim :)
buda iyiyidi :D
Şeytanla dans edersen şeytan değişmez; seni değiştirir...
Max California
ne güzel konuşmuş öyle :)
if we can't live together we're gonna die alone -lost
türkçesini alabilirmiyiz :))
birlikte yaşayamazsak yalnız öleceğiz adada mahsur kaldıklarında söylemişti
güzel söz :))
behzat ç yakaladığın fareler kadar kedi sikmişliğim var diyo :D
^^^
https://www.youtube.com/watch?v=_5JvAhMGkBs bide bu var :D
nasıl tip bunlar ya :)
:D :D
komedi :D
tamam uzatma
peki :))
:)) :p
"ne yapıyorsunuz la devrimciler?" girdiğim ortamlarda çoğunlukla bu repliği kullanırım.
Güzelmiş :)
hangi filmin repliği olduğunu biliyor musun?
Hayır :)
vizontele tuuba. deli emin'in repliği.:)
:) eski filmlerin replikleri daha çok tutuluyor :)
özellikle wstern replikleri öyle değil mi?:)
Sanırım :))
Bunu ben kendim buldum denizde söyleyince iyi duruyoo:D
En sevdiğim ikizler MM . D
:D:D çok düşünmüş olmalısın
yok pat die çıktı
Ailesiyle vakit geçirmeyen adam gerçek bir erkek değildir... the godfather "don vito corleone"
işte bu ya :))
teşekkür ederim çıtırımbea :D:D
-Kötü olan seni sevmesi Eda
-helede sen sevmezken.
Bu nerden :)
kardeş payı :)
Güzelmiş :)
daha güzelleri varda yazasım yok
Aa niye
elim agrır istersen foto olarak atarım arşivim var
Yok bende de var severim replikleri :)) teşekkürler :)
ne demek her zaman
sen bana at o zaman?
bir ara atarım :)
hangi ara :)
bir ara işte :D
hangi bir ara :))
Senin yüzüne ne olmuş? ne olmuş? ha işte bende onu diyorum ne olmuş :D cem yılmazdan :D
Film değilde Spartacus ta Crixus un Shall We Begin sahnesini unutamam.
Ölüm Ölüm dediğin nedir gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım - bir Polat Alemdar klasiği :DD
Günlük hayatta çok sık kullandığım bir söz :))
Vadiyi izliyosan zaten soylememe gerek yok her kelimesi akılda kalıyo :P
bir ara evet :))
Umarım eski bölümleridir zaten yeni bölümler beş para etmez :)
eski evet yenileri takip etmiyorum sıktı artık
-bond... james bond!
hangi filmdendi bu ya :P
alala nerden :D
çıkaramadım
bende :)
dünyada en çok tekrarlanan repliktir desek sanırım abartmış olmayız. ama yer ede ede bir tek benim hafızamda etmiş :D ya da ben soruyu yanlış anladım. arkadaşlar etkileyici replikler söylemişler hepsi birbirinden güzel. ama replik denince hafızamdan çağırdığım ilk dosya bu :)
yoo hayır doğru anlamışsın sende ki de bu replik demek ki :)
İncir reçeli sendin aşkım. s :D
izlemediğimden olsa gerek anlamadım :))
:D İncir Reçeli filminden. Halil sezainin
namını çok duydum :)) ama bana çok sıkıcı geldi :D
ben 3 kere izledim :D
hadi ya :D bende etki oluşturmadı :):)):)
tekrar çal sam-casablanca
:)::)
bız angaralıyız, sen ne dedıgımı kavrayamamış olabılırsın:)
anlamadım ne yalan söyleyeyim :D
Kibir en sevdiğim günahtır.
-Şeytanın Avukatı
Çok manidar ^^
Üstüne mi alındın :D
Yok ya benimde sevdiğim bir replik :)
Sorun yok o zaman :D
Aynen :)
"Çay yok bok için !" :D Kemal Sunal
Ben Constantine , John Constantine
güzel :))
Altın kapılarımız kan oldu tayfuuunnnn :)
Bunu çıkaramadım :))
Kolpaçino :)
Tamam :))
- ne kesiyonuz bu bayram?
- garı gız :D
Filme Damga vuran replik :D Hahahhah
ufo gormus masum koylu
:D:D
brooks was here... so was red
dön arkanı bana, sok başını denize, manavgat.
:D:D
pinar yavrim kuzum ilililil
aa bide bu vardı dimi :D:D
Lifa is pain.
House Md. adlı diziden
tam olarak ne demek?
Acı çekmeye yönelik: Hayatın kendisi acıdır.
Lifa değil life olacak o yanlış yazmışım
çok doğru bir söz :))
he bu arada bir da olmasın :))
I * sorry :) bak bu da Doctor Who'dan bir söz :D
:D:D güzeldi :)=)
Başlangıcı olan herşeyin bir sonu vardır !
manidar :)
Size baba diyebilir miyim
:D:D
Senin annen bir melekti yavrum.
meşhur yeşilçam klasiği :)
Ahaha o adamın sesine bayılıyorum :D Birebir taklit edebiliyorum :D
bende ama çok değil :)
Vuuu duymak isterdim :D
ona karşı senin baban bir şeytandı yavrum :P :D
Oğlum, oğlum, canım oğlum! :D
:D:D
beynini özgür bırak / matrix 1999
güzeldi :))
"Ben kari istiyem " sener senin babasi
:D:D
Agzinin ortasina zumzugunan bir koyarım :D
Yeryüzünde sana en uzak nokta aslında sırtındır.
iyiymiş :)
Gerçekten mi
evet :)
beni takdir etmene o kadar mutlu oldum ki, en son 1760 larda bu kadar mutlu olmuştum ben, baya göz yaşlarımı içime akıtmak istiyorum, çok yalnızım,
ne desem bilemedim
Kaybedecek bir şeyinin kalmaması, özgürlük galiba.
May the Force be with you. - Star Wars
türkçesi nedir
bu arada nickin çok güzelmiş :)
Ahaha tesekkurler
Turkcesi: Guc seninle olsun.
buda güzelmiş :))
Filmi de tavsiye ederim :)
vaktim olduğunda seyrederim :)
Beğenirsen yaz burdan
tamam :))