”intikam iyi bir şey değil, Mathilda. inan. unutmak daha iyi. Birini öldürdükten sonra hiçbir şey aynı kalmaz. hayatın ebediyen değişir. ömrünün geri kalanın da bir gözün açık uyumak zorunda olursun.”
''Mobilya satın alırsınız. Kendinize dersiniz ki, bu hayatım boyunca ihtiyaç duyacağım son kanepe. Kanepeyi alırsınız ve sonraki birkaç yıl boyunca, hangi işiniz ters giderse gitsin, en azından kanepe sorununuzu çözmüş olduğunuzu bilirsiniz. Sonra o güzel yuvanızda kısılıp kalırsınız. Bir zamanlar sahip olduğunuz şeyler artık sizin sahibiniz olur.''
"birkez olsun ön yargılarinizi kırabilir mıyım lady'im?🎩🌹🙈💙 zira yargılariniz yüzünden geleceğimizi çalışıyorsun ve oysa zaman çok hızlı akıp gidiyor.. Bize bir şans verir misin?💙 Çünkü bir daha aynı şansı bulamayabiliriz? Yarının garantisi yok, ölümlü dünya, ben sensiz nefes alamazken yaşamışım ne mana... Ver o Pamuk ellerini 🤗kalbime sarayım, hisset atışlarını, sen diye pervasızca çırpınışlarini...💞 Gördüklerine değil, kalbime inan.. zira dünya güzeli gelse saçının tek teline değişmem bir an..🌹💙🤗💞 (Ve usulca fısıldadı kulağına vals ederken prensesinin... ellerini kalbine koyarak diz çöktü ay ışığı altında rüzgarın esinti sesiyle savrulan yapraklar ve ağaçlar dans edercesine.. bağırdı "seni seviyorum kraliçem" diye... gözlerinin içine bakarak haykırdı aşkını sonsuza...)💞💙🌹🤗
"Doktorlar, hakkında çok az şey bildikleri hastalıkları tedavi etmek için, çok iyi bilmedikleri ilaçları hiçbir şey bilmeyen insanlara reçete eden insanlardır."
Çekilmeyin çekinmeyin Gondorlular Rohanlılar kardeşlerim gözlerinizin içine kalbimde yeşermesine izin vermediğim korkuyu görüyorum gün gelir insanlar cesaretlerini yitirebilir dostlarına sırt çevirebilir ve tüm kardeşlik bağlarını koparabilir ama bugün o gün değil düşmanın zaferi ve harab olmuş siperler bekler insan çağının çöküşünü ama o gün bugün değil bugün savaşacağız tüm sevdikleriniz adına sizlere kalmanızı emrediyorum batının halkı. Ve bütün elfçe olan sahneler