Oxford öğrencileri sömürgeci tarihin sembolü diyerek kraliçe Elizabeth'in tablosunu kaldırttı, bu konuda ne düşünüyorsunuz?


Bugün haberler çok renkli, bu haber de İngiltere'den.

Oxford Üniversitesi öğrencileri, okulda bulunan 1952 tarihinde yapılan Kraliçe Elizabeth'in resmedildiği tabloyu, Kraliçe'nin İngiltere'nin sömürgeci tarihini simgelediği gerekçesiyle kaldırılmak üzere oylamaya sunmuş ve çoğunluğun kaldırılmasından yana oy kullanması üzerine tabloyu asılı bulunduğu yerden indirmişler.

Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Ben iki tarafı da anlamaya çalışıyorum şuanlık, bakalım, kendimi yenebilirsem bu savaşta yine kendim olarak, bir taraf seçmeyi başarabileceğim.
Oxford öğrencileri sömürgeci tarihin sembolü diyerek kraliçe Elizabethin tablosunu kaldırttı, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
https://www.ntv.com.tr/yasam/oxford-universitesi-ogrencileri-kralice-elizabethin-portresini-okuldan-kaldirdi,FNk-uP7UwUObhraDGq3qVg
Oxford öğrencileri sömürgeci tarihin sembolü diyerek kraliçe Elizabeth'in tablosunu kaldırttı, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla