Hiç böyle bir şey düşünmedim 😅 amaa geçmek dahi istemezdim. Hepsinin ülkelerini düzene sokmak için az ya da çok çaba sarf etmesi gerektiğini biliyoruz. Ki bu ömürlerince devam ediyor. Beğendiğim hükümdarlar olur ama keşke şu dönemde yaşasaydım vs. diye düşüncelerim olmaz.