Leyla ile Mecnun'un komik bir dizi olmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kime göre bana göre :D
Güncellemeler
+1 yıl
Bu dizideki sorun ne biliyor musunuz? Komik olmak için sürekli ama sürekli ütopik olaylar üzerine absürd espri yapılıyor. Normal hayat akışında kendiliğinden oluşan doğal bir komiklik yok.

Espri oluşması için komik olmak mı?
Yoksa komik olduğun için esprinin kendiliğinden oluşması mı?

Bunu bir düşünün bakalım.
Leyla ile Mecnun'un komik bir dizi olmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla