Arkadaşlar ayakkabıların üstüne çizim yapsam kazanç saglarmıyım on numara çizim yaparım tiktokta instagramda falan satışa sunsam alan olur mu lı Bir kız var aylık 10.15 bin kazanıyormuş bır ayakkabı 225 tl falan kız kendisi ayakkabıları alıyor siparişe göre tasarlıyor suda falan ıslanma olmuyor sizce alan olur mu 1 ay içinde 10 kişi sipariş alsam 2.250 yapıyor pantolonlara falanda çizim yaparım sizce nasıl olur
Ayakkabıların üstüne çizim yapsam kazanç sağlar mıyım?
Ciao 🦇🍀 Gerçekten yetenekliysen harika işler çıkar ancak ilk zamanlar gelir gider dengesi bozuk olabilir kalem /boya fiyatlarını da göz önünde bulundur.
elbette olabilir ama dediğin gibi 10 numara çizim yapman lazım ve marker kalemler ucuz değil pahalılar onu da göz önünde bulundur ayrıca herkes aynı olmayacağı için aşırı iyi çizim yapsan bile ayakkabıya herkes öyle çizemez yoksa millet giderdi kendi çizerdi :d son olarak çevren vs. olması lazım tanınman için yoksa uzun sürer para kazanabilmen
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çizimlerim cidden iyi resim öğretmenliğini okutacağım son anda vazgeçtim kursuna falanda gitmiştim inşallah bakalım aynen öyle tıktık instagram twitter falan orda paylaşım yapacagin. bir iyi yapan kız var tam 5 ayda iphone bilgisayar ve telefon aldı birde küçük bir isletme dükkanı açtı inslh bndende alan olur
Ayy cidden teşekkürler inşallah yapmak istitorum ama 1 ay bir yerde bir çalışmam lazım boyaları falan almam için 😀 mesela sen olsan bu tarz ayakkabı alırmıydın istediğin tasarıma göre tasarlanıyor 225 .200 tl falan suda bozulma özelliğide ypk
Ben alırım, günlük giyimde olmasa da spor giyimde koşu, yürüyüş vs için çok tatlılar. Hatta ben de çevreme yaymaya çalışırım genç girişimciler olduğunu görmek çok hoşuma gidiyor. Lütfen bırakma peşini bu işin. Hem yeteneğin hem hevesin var. Ziyan etme. Şimdiden başarılar , bol kazançlar
İnstagramdan satış yapmanı öneririm. Reklam için harika ortam, çok kişiye de ulaşabilirsin. Yorumum duruyor, sonradan gelişmeler olur da hatırlarsan arada haberdar edersin. :D
Chekich markasını sipariş et veya erkek kadın butiklerine git orda da alırsın defacto da gördüm geçen hafta orda da olması lazım 100 liraydı sallama al biryerlerden böyle işte orta kalite hepsi
Anladım yorumların için teşekkürler olsun ben o tarz ayakkabıların üstüne de çizim yaparım 😂 şahsen bende en fazla 2 tane falan alabilirim zengin ler alır belki benden sözleşmez neyse inşallah yapabilirim bu işi.