Denizde onca balık varken bir cam parçasının içinden kıytırık bir kağıt bulduğun için bende üzgünüm umarım bir dahaki sefere ağzında inciler dolu olan bir balık yakalarsın🤷♀️
Deniz canlılarina zarar vermezse bende yapmak isterim bole çok hoşuma gidiyor hiç fırsatım olmadi
Ne yazmak isterdim? selam, umarım iyisindir her neye üzülüyorsan bir gün geçecektir umut her zaman var gibi bilmiyorum belki başka şeyler de yazarim ınstagram adresimi ve adimi da eklerim 😄
Anlar tabiki neden? Fransa labroguere kasabasında biri ile yazışıyorduk , kart falan atıyorduk , keyifliydi , sonra aşık olmaya başladı , bende yazmadım bidaha uzaklaştım. İstanbul'a gelicekti nerdeyse.
Gerçek Fransızdı, akşamları cam ile konuşuyorduk , hemde mektup kart arkadaşlığımız vardı ben İstanbul oda oranın kartlarını atıyordu. Sonra kameranın arkasından biri geçti , sordum erkek arkadaşım dedi. Terk edicem sevmiyorum dedi. Bende soğudum. Ben 175 kendisi 182 falandı sildim hesabı bidahada girmedim
Evet 18 den sonra babası izin vermiş. , Ben çok tatlı bir çocuktum, kız kardeşi ile konuşturdu bir gün , yaklaşık 1 saat cam da konuştuk ama ben böyle güzel birini görmedim , oda İstanbul'a gelmek istedi keşke ilk onu tanısaydım. Olmaz ablan ile sevgiliyim demiştim. Biraz yaşadım gecmişte , arada pay yaptığımda denk gelirsek çok olaylar var bende konuşuruz , hayırlı geceler
Ciao🍀🦇🎈 Tüm günlüklerimi yazdığım bir bloğum var ona yazacaklarımı blogumda bir sayfaya yazar ona da yani şisedeki kağıda blog linkini yazardım internete yazıp açması için.