Kardeşimin Hikayesi kitabının baş karakteri Ahmet sizde dış görünüş olarak nasıl bir izlenim bıraktı?

Arkadaşlar geçenlerde Kardeşimin Hikayesi kitabını okudum. Çok güzeldi❤️❤️❤️Bayıldım akıcı ve gerçekten hep merak uyandıran bir kitaptı. Herkese tavsiye ediyorum👍🏻👍🏻👍🏻Bilmiyorum neden ama Ahmet karakterini bir insan olarak çok sevdim. Hatta niyeyse okuduğum da aklımda sanki Ahmet karizmatik bir adam gibi izlenim bıraktı. Hani uzun boylu olması, düzen sever olması, kiyafetlerine özen göstermesi, ağzının iyi laf yapması ve iyi analiz yapma becerisi.

Biliyorum belki çok saçma bir soru, ama merak ettim. Sizde de böyle bir izlenim bıraktı mı? Dış görünüş olarak nasıl bir izlenim bıraktı?

Not: Lütfen önemli her hangi spoiler vermeyin.
Kardeşimin Hikayesi kitabının baş karakteri Ahmet sizde dış görünüş olarak nasıl bir izlenim bıraktı?
Cevapla