Merhaba Arkadaşlar Sizinle birşey paylaşmak istiyorum (sevgilim hakkında )
Sevglimle ilk başlarda çıkmaya başladığımda onu gerçektn çok sevdiğimi biliyordum herdakka onu düşünyrdm ama zamanla sanki duygularm değişmiş gibi onu sevmiyorum gibi hissediyorum ama onun yanına giddiğimde çok farklı oluyr tekar onu sevdiğimi anlıyorum biliyorum garib bir durum :/ sizce o yanımda olmadığında nedn böyle hissediyorum ? Özetle , onun yanında olmadığımda sanki sevgilim yk biriyle çıkmıyor gibiym onu sevmyr gibi ama onun yanında olduğumda çok farklı napmalıyım hiç blmyrm fikirlernizi beklyrm..
Sevglimle ilk başlarda çıkmaya başladığımda onu gerçektn çok sevdiğimi biliyordum herdakka onu düşünyrdm ama zamanla sanki duygularm değişmiş gibi onu sevmiyorum gibi hissediyorum ama onun yanına giddiğimde çok farklı oluyr tekar onu sevdiğimi anlıyorum biliyorum garib bir durum :/ sizce o yanımda olmadığında nedn böyle hissediyorum ? Özetle , onun yanında olmadığımda sanki sevgilim yk biriyle çıkmıyor gibiym onu sevmyr gibi ama onun yanında olduğumda çok farklı napmalıyım hiç blmyrm fikirlernizi beklyrm..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar