Yanında değilken sanki sevgilim yok, onu sevmiyor gibiyim ama yanında olduğumda çok farklı. Ne yapmalıyım?

Merhaba Arkadaşlar Sizinle birşey paylaşmak istiyorum (sevgilim hakkında )

Sevglimle ilk başlarda çıkmaya başladığımda onu gerçektn çok sevdiğimi biliyordum herdakka onu düşünyrdm ama zamanla sanki duygularm değişmiş gibi onu sevmiyorum gibi hissediyorum ama onun yanına giddiğimde çok farklı oluyr tekar onu sevdiğimi anlıyorum biliyorum garib bir durum :/ sizce o yanımda olmadığında nedn böyle hissediyorum ? Özetle , onun yanında olmadığımda sanki sevgilim yk biriyle çıkmıyor gibiym onu sevmyr gibi ama onun yanında olduğumda çok farklı napmalıyım hiç blmyrm fikirlernizi beklyrm..
Yanında değilken sanki sevgilim yok, onu sevmiyor gibiyim ama yanında olduğumda çok farklı. Ne yapmalıyım?
Cevapla