Nostaljik Radyolar Sergisi açıldı.! Radyo sever, dinler misiniz?


Selamun Aleyküm,
- Eskiden köyde televizyon falan yoktu oturup radyo dinlerdik, dans ederdik. Radyo dinlemeyi çok severim. Bu aralar pek dinlemiyorum ama keyifli radyo dinlemek.
Cevap
9Cevap
Evet radyo dinlemeyi seviyorum, seneler önce radyo programı yapmıştım radyo sevgisi o dönemden kaldı sanırım 😊
Bi radyom vardı bozuldu gece yatarken uyuyana kadar dinlerdim ne zaman uykuya dalcam kapatırdım bazen sabaha kadar çalardı.
şu an eskiden kalma alışkanlıklarımdan biri sanırım. Youtubedan kral tv açıp izlemek ve kral fm dinlemek
Radyo çok severim. Nostaljik radyo görünümünde dijital radyom var.
Bayılırım ama bir radyom yok eskiden vardı oda kırıldı.
Artık maalesef teknoloji ile birlikte dinlemiyoruz. Radyolar tarihe karışti...
Pek fazla radyo kültürüm olduğu söylenemez. Ama güzel bir şey yapmışlar. Tebrik ediyorum... 😊 🌸
Hâlâ dinlerim, imkan yoksa youtube sağolsun
😍
Radyo da çalışmayı severim
Radyo hojdur
Sever dinlerim
Radyo değil ama nostajik şarkıları seviyorum.
Dinlemiyorum
Dinlemem
Radyo dinlerim.
Çok severim
Eskiden dinlerdik ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?