maxime chattam harika.. bütün kitapları harika müthiş cinayet gerilim tarzı. okumadıysan tess gerritsen ın kitapları da bayağı iyi. ama benim en çok aklımda kalan kitap 'Tanrının Formülü' oldu gerçekten çok etkileyici.. Einstein ın tanrının varlığını kanıtlayan bir formul bulduğundan falan bahsediyor.. Eğer Elif Şafak ' a karşı önyargılı değilsen onun Bit Palas, Ustam ve Ben romanları ve Şemspare, Firarperest fikir yazıları çok iyi... Ve benim elimden hiç düşmeyen kitaplarıyla Harlan Coben bence en iyisi. Gerçekten zekası, esprili anlatımı ve gereksiz hey şeyden uzak kurgusu onu 1 numara yapıyor. Eğer onun eserlerini de kendi içinde karşılaştıracaksak Son Vuruş, Oyunbozan, Orman önde gelir. Ama bu kitaplar seri halinde sırası var wiki den bak o sıraya. Kitaplarında gerilim olayları spor ile iç içe geçmiş durumda. Her birinde farklı bir sporu ele almış sanki. Ve tabi gerilim cinayet deyip Jean C. Grange dan bahsetmeden olmaz. Biraz sadist düşünceleri sapık cümlelerle ifade etse de güzel kitapları var. Mesela 'Kaiken' özellikle de uzak doğu kültürüne meraklıysan tadından yenmez. Alman yazar Wulf Dorn un ' Şizofren' diye kitabı var. Şu anda piyasa şizofren adında çok kitap olduğu için söylüyorum kapağında karda yürüyen bir adam var. O da baya iyi...
Yazasım varmış iyi geldi112 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim ne demek :) Teşekkür ederim :) Evet Sofinin Dünyası olmazsa olmaz. Ve soruyu bir daha okuyunca tarihi dediğini gördüm Atsız'ın 'Bozkurtların Ölümü' ve 'Bozkurtların Dirilişi' kitapları insanda acaip bir milli çosku duygusallık uyandırıyor çok güzel kitaplar. Susmam lazım
- +1 yıl
kızmadın inşallah ya bana şakasına söyledim mesela gidipte che guevera oku desem bende seni kominist yapıyorum anlamına gelmez ya da desem kavgamı oku diyipte seni nazi yapmaya çalışmış olmam öylesine takıldım sadece sanada iyi akşamlar aklına geldikçe yaz ama herkesin önerdiği kitapları araştıryorum
En İyi Cevaplar
+1 yılfantastik olarak bol bol önerebilirim :) Açlık Oyunları Serisi (filmi çıktı filmi kitaplara göre tam bir fiyasko ve rezalet. Eğer izlememişsen sakın izleme direk kitabı oku) Hush Hush Serisi - Ölümcül Oyuncaklar Serisi (bunun da filmi çıktı Kemikler Şehri diye. Kendisi ilk kitabı olur) Cehennem Makineleri Serisi. Sana tavsiyem bu serilerin hepsini okuman. sürükleyici ve eğlenceli
12 Yorumla- +1 yıl
Hush hush 👍
Gizli Üye(30-35)+1 yılFelsefe istersen hem eğlenceli hem de felsefeyi anlatan bir kitap serisi var. Benim okuduğum kitap Platon Bir Gün Kolunda Bir Ornitorenkle Bara Girer... :) Bunların dışında Psikolojik kitaplar istersen Freud'un Günlük Yaşamın Psikopatolojisi ile Totem ve Tabu'yu tavsiye ederim. Ayrıca, Güç Oyunları ve Gücün Öteki Yüzü çok çok güzel bir kitaptır ve yine aynı kitabın yazarından Duygusal Bir Kalple Akıllı Okuryazarlık kesinlikle tavsiye ederim. Siyasi olarak pek ilgilenmiyorum ama Lenin vs. okuyabilirsin. Tarih istersen İlber Ortaylı, Sinan Meydan oku. Ne bileyim Soner Yalçın falan oku :) Sonra Kafka'nın Dönüşüm var onu oku. Okumak istersen tonla kitap var. :) Bunlar benim şu an için aklıma gelenler ama bayağı kitap biliyorum yani. Bir de Aydınlanmanın Diyalektiği'ni okumalısın kesinlikle. :)
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Liste yaparım yarına sana atarım özelden :) Çok kitap var da hepsi aklıma gelmedi şimdi :)
+1 yılPsikoanalist - psikolojik, gerilim
Olasılıksız - polisiye, fantastik, gerilim
Zar adam ya da şahmat ı da deneyebilirsin.
Kişisel gelişim tarzı olarak insan mühendisliği ya da sen bir markasın tercih edebilirsin. Siyasal olarak 9 Işık Doktrini olabilir14 Yorumla- +1 yıl
Sonuçta her siyasal fikir desteklenmesede önemli belki bir yerde lazım olur :)
- +1 yıl
O yüzden bir yerde karşına çıkar diyorum ;)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
+1 yılBuz ve Ateşin Şarkısı Serisi var fantastik seversen süperdir hatta Taht Oyunları da dizi uyarlamasıdır. Deja vu-John Hart cinayetle ilgili bir kitaptı başta çok sıkılmıştım sonradan çok beğendim hem yıllar sonra yazarına kadar aklımda kalmayı başarmış :) Ateşböceği Yolu- Kristin Hannah iki dostun hikayesini anlatıyor çok güzeldi. Aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olabilmişimdir :)
11 Yorumla
+1 yılNagehan karaman ve Kahraman Tazeoğlu kitapları;konu genellikle aşk. Bir de Tess Gerritsen ve Sherlock Holmes kitapları; polisiye. En sevdiğim 4 yazar. Okumanı tavsiye ederim. Eğer Tess Gerritsen kitaplarından hiçbirini okumadıysan cerrah la başla çok sürükleyici. Beğeneceğini düşünüyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılşu an okuduğum kitap: engineering vibration. pek heyecanlı gitmiyor.
filmleri çekilmiş kitapları okuyorum bir süredir. kuzuların sessizliğini okudum. filminin yanında çok vasat. koku'yu okuyorum şimdi. idare eder gibi. baba efsane ama. okumadıysan romanı oku derim...11 Yorumla
+1 yılAçlık oyunları serisini mutlaka öneririm ayrıca ahmet ümit İstanbul hatırası, agatha christie briç masasında cinayette çok iyidi olasılıksızı da öneririm son olarak melekler ve şeytanlar geldi aklıma dan brown o da çok iyidi :)
16 Yorumla- +1 yıl
:) O zaman Dan Brown dan devam edip ordan olasıksıza bağlayıp empatiden çıkabilirsin :)
- +1 yıl
Aynen ne güzel bu durumdan da kurtulmuş oldun ne iyi insanım ben ya :D
- +1 yıl
:))
+1 yılbeyaz diş. çocukken okuyupta hala unutamadıgım ve her sayfasından ayrı zevk aldığım bir kitaptır ayrıca erkekler daha cok sever gibime gelior. kırma bir köpekten bahsedior cok güzel tavsie ederm
15 Yorumla- +1 yıl
evet denemelisiniz :)
- +1 yıl
x)))
Canan tan I'n romanları güzeldir aşk istiyorsan. :)
Ama ben polisiyeciyim :) favori yazarım da tess gerritsen :) bu yazarın kitabını oku İnan polisiyeye aşık olacaksın :)13 YorumlaEmpati; olasiliksizin yazarindan oldukca guzel telepatiyle ilgili xmen tarzi bisey ;D
Sayilar diye bir kitap oda insanlarin olucegi tarihi gorebilen bir kizin bulastigi bir vukaattan kacma hikayesi oda guzel
Metro 2033 nukleer savas sonrasi rusya metrosundaki kalan insanlarin hayatini devam ettirisini anlatiyo10 Yorumlaşu an "mutluluk böyle bir şey" adlı romanı okyorum ve gerçekten çok başarılı ama okuduğum en iyi kitap "aynı yıldızın altında" sana bu iki kitabıda önerebilirim
13 Yorumla
+1 yılŞu hortumlu dünyada fil yalnız bir hayvandır / ahmet serif İzgören / kişisel gelişimdir okumanı tavsiye ederim sıkmaz
15 Yorumla- +1 yıl
Evet :) beğenirsiniz umarım
- +1 yıl
Fantastik bilim kurgu isterseniz de yazabilirsiniz yardimci olmaya çalışırım :)
Adolf Hitler Kavgam, Murat menteş Dublörün Dilemması Jimmy Dawyer 102 Dakika (12 Eylül Ve gerçeğini konu Alır)
12 Yorumlabüyük iskender makedonyadan anadoluya - valerio massimo manfredi 3 kitabın ilki ve bu kitabı okursan diğer ikisinide okursun.
13 YorumlaSade Efendi'yi oku aga, erdemle kadın kırbaçlıyorlar, şlap şlap
12 YorumlaAşkin karesi super bir kitap bittiginde üzülmüstumm
17 Yorumla
+1 yılAhmet Ümit, Tami Hoag, Sabahattin Ali, Nazım Hikmet, Yakup Kadri Karaosmanoğlu, George Orwell, Tolstoy, Sinan Meydan, Şevket Süreyya Aydemir, Dostoyevski kitaplarını tavsiye ederim.
13 Yorumla- +1 yıl
Erdal Demirkıran kitapları sürükleyicidir. Bunu da unutma..
+1 yılbir kitap var ama turkcesi var mi bilmiyorum; Intouchables (le second souffle) de Pozzo di Borgo'dan. filmi de var istiyorsan bence mukkemel bir film izlemelisin!
13 Yorumla- +1 yıl
acayip guzel, gercek bir hikaye.. sidetle tavsiye ederim
Ahmet Ümit oku. Polisiye roman yazar. Edebiyatta katar içine. Tess Gerritsen polisiye yazar. Muhteşem bir gerilim katar Roma'na. Sonraki sayfayı çevirmek için okuduğunuz sayfayı hızlı okuyacaksınız. 😎
10 Yorumlalord of flıes.. sıneklerın tanrısı klasıklesmıs bır kitaptır.
11 YorumlaSevermisin bilmem ama Ahmet Batman -Sabah Uykum Serkan Özel -Kapalı gişe yalnızlık
13 Yorumla- +1 yıl
eğer okuduğum tanıtım yazısında yanlış anlamamışsam ilişkisindeki karmaşayı anlatıyo olsa gerek içerisinde biraz da dram varsa kendimi bu romanda bulabilirim sanki;)) benimde çok sevdiğim ama ne olduğumuzu anlayamadığım bir kız vardı:))) eğer öyle bişeyse belki dikkatimi çekebilir
+1 yılThomas More'un Ütopya kitabını okuyabilirsin. Felsefik olabilir dedin diye söylüyorum, ben bu sene okudum, fena değildi. :)
18 Yorumla- +1 yıl
Hmm, güzel kitap ama. :) Rica ederim. :)
- +1 yıl
ya da dur! Sen Harry Potter okuu. :)
- +1 yıl
Filmlerini izlediysen eğer kitaplarına başlama derim. Ben öyle yaptım, karışıyor gibi birazcık. :)
- +1 yıl
O zaman boşver.
krıstın hannahın dili mükemmel kış bahçesiyle başla.
15 YorumlaNihat Genç - Kompile Hikayeler, Yaşar Kemal - 3 Anadolu Efsanesi, Jack London - Ademden Önce mutlaka oku.
11 YorumlaCesare Pavese yaşama uğraşı hala da okuyorum intihar ettiği güne kadarki günlüklerini oluşuyo baya karamsar ama iyidir
10 YorumlaSarisin vampir serisini deneyebilirsin kurgusu muhtesemdir
11 Yorumla
+1 yılSenden önce ben :) konusu ötenazi olan cok severek okuduğum bir kitap :D
13 Yorumla- +1 yıl
Evet jojo moyes :) sonunda hıçkıra hıçkıra ağladığım bir kitap :D bu arada uçurtma avcısını da şiddetle tavsiye ederim :D
Tanrının formülü, şeker portakalı,
Erdal demirkiranin kitaplari.. :)12 Yorumla
+1 yılorange is the new black i tavsiye ederim dizisinden sonra okumayı düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılDokuzuncu Hariciye Koğuşu ve Yalnızız ikiside Peyami Safadan
1. si aşk, dram gibi bişey 2. side psikolojik roman gibi ruhsal betimlemeler çok fazla.01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEski bir kitap ama dan brownun davincinin sifresi ni okumadiysan öneririm
11 Yorumlayoksa hayat gençken daha mi zor ama komik bisi istersen seni gömmem imkansiz
10 Yorumla
+1 yılbukre -kahraman tazeoğlu , kayıp gül- serdar özkan , simyacı paulo coelho , susanna tamaro -yüreginin sesini dinle
10 Yorumlayüzyıllık yanlızlık die bir kitap var tavsiye ederm
20 Yorumla
+1 yıl1984 kesinlikle okunmalı
22 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle... Ben okuduğum zaman çok etkilenmiştim... ki hala etkisindeyim kolay kolay hafızalardan silinecek bir kitap değil
+1 yıldostoyevskiye aşığım, oku
13 Yorumla- +1 yıl
ya bütün kitalarının basını okudum şöyle hepsi sürüklüyor ben karamazov kardeşleri okudum şu an suç ve ceza hepsi güzel
irvin yalom - divan (lying on the couch)
12 YorumlaAtatürk inönü kavgasi okumani tavsiye ederim
13 Yorumla
+1 yılSherlock holmesu okudun muuu?
Arsen lüpen13 Yorumla- +1 yıl
Bak bak hatta ilk filmerini izle harika
Gizli Üye(36-45)+1 yılJojo moyes senden önce ben
ötenazi aşk15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılson 50-60 sayfayı ağlamaktan okuyamazsın..
Cevap sahibi+1 yılağla ağla.. ağlamak güzeldir.. sessiz sakin bir yerde oku son sayfaları.. kendini sıkma..
"Aklından bir sayı tut"
12 Yorumla
+1 yılGrinin 50 Tonu
19 Yorumla- +1 yıl
müthüş kitaptır okumazsan çok şey kaçırmış olursun
- +1 yıl
mutlaka bak : )
- +1 yıl
:D :D
kişisel gelişim adına osho'nun kitapları.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsidney sheldon- karanlık korkusu
11 Yorumla
+1 yılAllah de otesini birak
05 Yorumla- +1 yıl
Bu bir kitap ya offff hic glcgm yoktu gece gece hahahahahhahahahahhahahahhahaha Allah khretmsnmn
- +1 yıl
Gulmktn karnma agrlr girdiiiii
aşk kitabını tavsiye ederim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErdal Demirkan- adam dediğin benim gibi olur
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılElbette. Daha neler neler. Azrailin secde ettiği adam , ben dünyanın en akıllı insanıym , sen şimdi gidecen ya cehennemin dibine git vs..
+1 yılUçurtma avcısı.
10 YorumlaUlan böyle dedin ya sulandırasim geldi :D
02 Yorumla
+1 yıluçurtma
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar