Açıkçası ben her gün yarım yarım kitap okumaktansa hafta sonu oturup baştan sonra 1 kitabı bitiyorum, en nefret ettiğim şey başladığım kitabı bitirmeden kalkmaktır. Zaten her gün kitap okuyacak vaktim de yok, öğrenciyim orası ayrı.
her gün kitap okumak zorunda olduğumu hissetmedim hiçbir gün kaldı ki üniversitede bölümüm kitap içerikli olmasına rağmen ve kitap okumayı sevmeme rağmen. bıkana kadar, gözlerim bozulana kadar kitap okumak çok saçma