Ankara havası müzikleri dinleyen kız çok mu iticidir?

Bence aşırı iticidir, o kadar iticidir ki oksijen israfı falandır... Dalga amaçlı dinliyordum ama 1-2 hafta geçtikten sonra hoş gelmeye başladı :D Eğlendiriyor falan :D Çok mu iticiyim ben şimdi? :D
Dinlenmemeli, iticisin be abi
Değilsin itici şarkı işte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse gardaşlarım site zaten keko ağırlıklıymış o zaman hadi pavyona gardaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
Kurtuldum arkadaşlar çok şükür shakira kendime getirdi
Ankara havası müzikleri dinleyen kız çok mu iticidir?
Cevapla