Sevgilim erkek arkadaşlarıyla fotoğraf çektiriyor. Ben ne durumdayım sizce?

ve ben bunu kıskanıyorum. Bunu bir erkek soruyor, kusura bakılmasın bu tür bir site bulamadım :)

Sizce ben ne durumdayım, neden onu bu kadar kıskanıyor ve kızıyorum. Bir arkadaşının elini belinde görünce çıldırıyorum, kıskanmayı geçiyor sevgilime kızıyorum. Böylece de aramız bozuluyor. Sizce ne yapmalıyım. ?
Güncellemeler
+1 yıl
Soru insanların ilgisini çekmedi sanırım
Sevgilim erkek arkadaşlarıyla fotoğraf çektiriyor. Ben ne durumdayım sizce?
Cevapla