Türkiye'de en yaygın müzik türünden biri de pop. Bir çok şarkıcı çeşitli zamanlarda çeşitli şarkılar çıkardı. Bazı yıllarda Türkçe pop kalitesini konuşturdu. Peki hangi yıllardı?
Türk pop müziğinin en kaliteli olduğu yıllar hangileriydi?
Tabi ki 90'lar☆☆☆☆☆ •Serdar Ortaç'ın "karabiberim, Bilsem ki ve Ben Adam olmam" dediği. •Gülşen'in "saz mı caz mı" dediği. •Mustafa Sandal'ın "Aya benzeer ve araba " şarkılarının sıkca dinlendiği.. •Tarkan'ın " hepsi senin mi, şımarık" dediği •Hakan peker'in "salına salına, hey Corç" •Yonca Evcimik'in "Abone ve Kendine gel"dediği •Yıldız Tilbe'nin "Delikanlım ve Dayan yüreğim" •İbrahim Erkal'ın "Canısı, Sen Aldırma ve De get yalan Dünya , •İbrahım Tatlıses'in " Ağlama, Bebeğim, Yalan, Haydi Söyle" •Ebru Gündeş'in "sen Allahın bir lutfusun" •Hakan Altun'un "Hani Bekleyecektin"dediği •Ahmet Kaya'nın" öyle bir yerdeyim ki, Ağladıkça ve kum gibi" dedigi. •Müslüm Gürses'in "Senden vazgeçmem" •Ferdi Tayfur'un "Sabahçı Kahvesi, Bana Sor ve Bana da Söyle" •Orhan Gencebay'ın " Dilenci , Hor görme garibi " dediği •Nülifer'in " Haram geceler, Böyle Ayrılık olmaz, Unut gitsin ve Son perde.. •Şebnem Ferah'ın " Fırtına, Bırak kadının olayım ve Vazgeçtim Dünyadan" dediği •Kıraç'ın "Talihim yok bahtım kara" •MFÖ'nın "Mazeretim var asabiyim ben" dediği •Erkin Koray'ın Fesuphanallah, Estarabim" dediği güzel yıllar.. 🎤🎧🎵🎶🎙🎧🎶
Müziğin sanat değil de insanları sömürmek adına yapıldığı bir anlayışta bana çoğu popüler müzik yorumcusu sömürücü parazit gibi geliyor. Amaçları müzik sanat yapmak değil yüz binler milyonlar ile köşelerini doldurmak ve sonra çıkıp müzik piyasası kan ağlıyor demek. Aç gözlüler