Dışarıya çıkacağım ve yazacağım, dışarı dediysem evimizin bahçesine, ama epey geniştir.
Bilgisayar
Kağıt
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi çapımda bir yazarlığım var. Kesinlikle elektronik ve eski usul bir olmuyor :) Elektronikte verim alamıyorum, kağıda yazarken çok daha iyi oluyor. Kendi ortamımı da hazırlıyorum mesela; Loş ışık ayarlıyorum kendime, odama güzel bir koku sıkıyorum hafif de bir şarkı açıp öyle yazıyorum.
loş ışığı bilgisayarın ekranı bana zaten veriyor ve müziği yine bilgisayardan açabiliyorum, kokuyu yine bilgisayar açıkken de yapabilirim. benim burada kararsız kaldığım nokta, bilgisayarda yazarken hiç sıkılmıyorum, ama elle yazarken sıkılıyorum. ancak elle yazmanın da artısı şu, sana gerçek hissettiriyor duygularını çünkü bazı kelimeleri güzel yazıyorsun tamamen ruh halinin yoğunluğuyla alakalı
ben bugün aslında farklı bir şey yazacağım, hayalleriimi yazacağım. bir gün gelip okuyacağım sanırım bunu yaparken kendim yazsam daha etkili bir tesiri olacak
Cevap
2Cevap
Ben kağıda yazmayı tercih ediyorum kelimeleri istediğim şekilde aralara eklemek kelimeleri düzeltmekle uğraşmadan yazmayı daha çok seviyorum
neler yazıyorsunuz mesela özel spesifik bir şey var mı
Normalde kagıt ama bahçede pc daha kullanışlı olabilşr
Kağıt olabilir gardaşım
Bilgisayar
neden
ben de tiyatro oyunu yazıyorum, ki yazdım da 4 tane eserim var. sizin hikayenizin içeriği ne
sana birkaç kitap önerebilirim aşkla ilgili istersen eğer ilhama fayda olur. ilk kitabım: sondan bir önceki düş. bu bir roman ve bir aşk hikayesi. diğer kitabım seneca-phaedra. flaubert - madam bovary ve son olarak anna karenina. çok oku ki daha iyi yerlere gel, umarım istediğini olursun
Kâğıda yazmak..☺
içine yazmak 😅
yazı demek tarih demek, tarih demek insan ve dünyaya dair ne varsa her şey demek. yazmak güzel şey özellikle de bir kağıda.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?