Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Bilgisayarla yazmak hızlı lakin kağıda yazmak zevkli.
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
El ile daha zevkli bence
hız ve okunabilir olması önemli :) ama tabi dediğin gibi zevkli
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Eyvallah.
Cevap
3Cevap
Bilgisayar ile daha hızlı tabiki
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
el ile daha hızlı yazarım
Yorumlarınız için teşekkür ederim..
Bilgisayar da daha hizliyim 🤔
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
bilgisayar ile
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Bilgisayar tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar