Gno 2.00, bir not kaldı. O eğer d gelirse gno düşer mi yoksa artar mı?

gno 2.00, bir notum henüz girilmedi. O eğer d gelirse gno düşer mi yoksa artar mı? d düşük not olduğu için 2.00'dan aşağı iner mi girildiği zaman?
Gno 2.00, bir not kaldı. O eğer d gelirse gno düşer mi yoksa artar mı?
Cevapla