Gno 1.90, şimdi bu ne demek oluyor bilenler lütfen cevap?

gno 1.90. tek dönemim kaldı.(güz dönemini almamıştım izinliydim, güzden önce baharı aldım tek dönem kaldı). gno sınırı 2.00, benm şu an 1.90. şimdi ben kalmış mı oluyorum yoksa güz dönemini de mi almam gerekiyor? ondan sonra mı belli olacak
Gno 1.90, şimdi bu ne demek oluyor bilenler lütfen cevap?
Cevapla