Dünyanın en boş kitabını sorsalar bu kitap derim. Beğenene asla sözüm yok ama kişisel gelişim kitabı diye aldım ilk okul 4 öğrencisi için aşk acısını geçirme taktikleri okuyorum resmen. Sizin bu kitap hakkında düşünceleriniz neler? İnşallah yazar veya kitap fanlarından linç yemem😂😂😂
“Kendine hoş geldin” kitabı dünyanın en boş kitabı seçilmeye aday mıdır🤭?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Reklamı çok yapılınca alıp okuyayım dedim de cidden boş bildiğimiz şeylerin tekrarı gibi ekstra bir şey katmıyor insana.
Bende çok satanlara düşünce aldım binbir pişman oldum. Kendimi zorladım bitireyim diye daha fazla dayanamadım kitabı yarıda bıraktım😒
Klasik Müzik.
Klasik Araba.
Klasik Kitap.
Klasikten şaşmam.
çok çok mantıklı
Bir kitabını okumuştum güzeldi. Fakat bunu bilmiyorum🤷♀️
Öncekileri bilmiyorum ama bu kitabı asla tavsiye etmem çok boş sürekli aynı şeyler sanki daha önce bu sayfayı okudum hissine kapılıyorsunuz 🤦🏻♀️
açıkçası ben kitap okumuyorum çünkü çok saçmalıyor bunlar, nerde bir nietzsche nerde bir dostoyevski
Onlar bambaşka tabi
Bu çocuğun bütün kitapları öyle 😏
Ergenlikten çıkamadığını daha ilk sayfada belli etti de işte ümit dünyası 😁 belki devamı iyidir dedim. Değilmiş😁
Miraç çağrı ergen biri zaten ne bekliyorsunuz.
Ben hiç tanımıyordum kendisini. Kitapyurdu sitesinde çok satanlara düşmüştü kitabı alayım dedim ama parama yazık yemin ederim🤦🏻♀️
Genelde ergen sürüsü alıyor işte o sebepten öyle.
Bir daha araştırmadan asla almam bende. Kitabı beğenenlerin yaş ortalamasına bakmak lazımmış bunu öğrendim 😒
Kesinlikle öyle :)
Yeni nesili takip etmiyorum.
Bazen iyi yazarlar çıkıyor ama en iyisi bildiğinden şaşmamak gerçekten.
İyisini bulana kadar paramı gereksiz kitaplara harcayamam:D
Bende iade mi etsem diye düşünüyorum 😁 yarısı okunmuş kitap ama olsundu denemek lazımdı 😁
Hiçbir fikrim yok. Okumadım 🤷🏼♀️
Sakın okuma 😁
Okumam 😂
Olabailir