Kültür & Sanat Hayatınız roman olsaydı ismi ne olurdu? Sssonsuzzz Takip Et FenomenMaster Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Hayatınız roman olsaydı ismi ne olurdu?Sonu nasıl bitsin isterdiniz? Güncellemeler+1 yıl Yaratıcılığınızı konuşturun.. Hayatınız roman olsaydı ismi ne olurdu? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
reisaga Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 1,9b cevap paylaştı. Herhangi bir sıfat özelliği taşımazdı. Musa Kaptan , adı ile olurdu. 1 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 2,6b cevap paylaştı. Herksten bir parça, parçacıklı hayat. Sonunda mezarımın etrafında beni hiç tanımayan insanların hakkımda konuştuğu şeylerle bitirirdim. 2 0 Yorumla
PolyannaElisa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Hayatım romandan farksız. İsmi "Tükenmişlik" olurdu. Sonu mutlu bitsin isterdim. Gerçekte öyle biter mi sanmıyorum ama. 1 0 Yorumla
aimPediatrician Takip Et Master Yaş: 32 , eic 60% +1 yıl Sahaf olurdu. Bir döneme kadar Kitap arkasından koşan daha sonra kitaplar arasında kayıp olan ve en sonunda bir kitaba bağlanan sahaf bir kız olurdu. 1 0 Yorumla
aligurgan Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 56% +1 yıl Kafama göre olurdu😂. Sonunda da Miami de ya da Küba'da okyanus a karşı soğuk ayran içmek isterdim. Alkol almıyorum ayran forever 😂😂 1 0 Yorumla
ameliyathane Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 45% +1 yıl İsmi Felek olurduSonu tabiki ders verir tarzda bir bitiş olmalıAma nasıl bir ders olduğu kisinin hayatına bağlı 1 0 Yorumla
ozgurolsun Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl Ismi Susulanı Duymak olurdu. Sonu olumsuz bir izle bitmesini isterdim misal ölüm olabilir. 2 0 Yorumla
MuhaKz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 58% +1 yıl Zalımın gızı olurdu. Sonunda Zharkide çiçekler solar, Rozhoktaki nehir kururdu muhtemelen. 1 0 Yorumla
Onemortime Takip Et Master Yaş: 45 , eic 88% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 740 cevap paylaştı. Kumarbaz ama koymuş dostoyevski amca yıllar yıllar once:)) 1 0 Yorumla
Lovegood Takip Et Master Yaş: 32 , eic 40% +1 yıl Sonu mutlu son ile bitsin isterim tabi ki adı da "Bir Garip Bulut Meselesi" olsun 😃 1 0 Yorumla
Hayalinsan Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Roman havası olurdu. Ama sonu çiftetelliyle bitsin isterdim hsdmxbwlj 1 0 Yorumla
_HaZeLL_ Takip Et Bilge Yaş: 25 +1 yıl Şeytana Papucunu Ters Giydiren KızEjderha Ateşine Benzin Döken KızYılanlarla Dans Eden Kız.. seçim çok😅 1 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl İsmi: Bağımsızlığın Bedeli... Sonu: Uyku esnasında gelen, ölüm ile bitmeli... 1 0 Yorumla
likyaben Takip Et Bilge Yaş: 51 +1 yıl kitabın ismi?çaresizliğin ismi?yazacak varsa anlatırım. 1 1 Yorumla likyaben +1 yıl 51 yaşında olan bir adamın hikayesi.çaresizliğin ismi. kitap..hergün yeni diziler çıkıyor nedenlerini biliyormusunuzbenim gerçek hikayem... insanlar ölmez bu hikayede.. Yorumla
NihavendMucize Takip Et Xper 5 Yaş: 47 , eic 50% +1 yıl Kürk Mantolu Madonna... Benzer olaylar benzer ilişkiler ve sonu hep aynı... 0 0 Yorumla
Mirakayra12 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 86% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 340 cevap paylaştı. Bazen çok şanslı bir kız 1 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 1,9b cevap paylaştı. İlginç bir hayat öyküsü olurdu 1 0 Yorumla
bugencyazar Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 738 cevap paylaştı. sonu iyi bitsinadı 'hayat' olurdu :) 1 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 912 cevap paylaştı. Genç tolganın acıları.. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Herhangi bir sıfat özelliği taşımazdı.
Musa Kaptan , adı ile olurdu.
Herksten bir parça, parçacıklı hayat. Sonunda mezarımın etrafında beni hiç tanımayan insanların hakkımda konuştuğu şeylerle bitirirdim.
Hayatım romandan farksız. İsmi "Tükenmişlik" olurdu. Sonu mutlu bitsin isterdim. Gerçekte öyle biter mi sanmıyorum ama.
Sahaf olurdu. Bir döneme kadar Kitap arkasından koşan daha sonra kitaplar arasında kayıp olan ve en sonunda bir kitaba bağlanan sahaf bir kız olurdu.
Kafama göre olurdu😂. Sonunda da Miami de ya da Küba'da okyanus a karşı soğuk ayran içmek isterdim. Alkol almıyorum ayran forever 😂😂
İsmi Felek olurduSonu tabiki ders verir tarzda bir bitiş olmalıAma nasıl bir ders olduğu kisinin hayatına bağlı
Ismi Susulanı Duymak olurdu. Sonu olumsuz bir izle bitmesini isterdim misal ölüm olabilir.
Zalımın gızı olurdu. Sonunda Zharkide çiçekler solar, Rozhoktaki nehir kururdu muhtemelen.
Kumarbaz ama koymuş dostoyevski amca yıllar yıllar once:))
Sonu mutlu son ile bitsin isterim tabi ki adı da "Bir Garip Bulut Meselesi" olsun 😃
Roman havası olurdu. Ama sonu çiftetelliyle bitsin isterdim hsdmxbwlj
Şeytana Papucunu Ters Giydiren Kız
Ejderha Ateşine Benzin Döken Kız
Yılanlarla Dans Eden Kız.. seçim çok😅
İsmi: Bağımsızlığın Bedeli... Sonu: Uyku esnasında gelen, ölüm ile bitmeli...
kitabın ismi?
çaresizliğin ismi?
yazacak varsa anlatırım.
51 yaşında olan bir adamın hikayesi.
çaresizliğin ismi. kitap..
hergün yeni diziler çıkıyor nedenlerini biliyormusunuz
benim gerçek hikayem... insanlar ölmez bu hikayede..
Kürk Mantolu Madonna... Benzer olaylar benzer ilişkiler ve sonu hep aynı...
Her zaman sen kazanamayacaksın hayat.
Fil ayak ve maceraları.
Aşk arayışı olurdu adı, mutlu sonla bitsin
Vay başıma gelenler 👍🏻
Deli kızın penceresinden
İç sesim Basri ve Ben olurdu 😂😂
Bazen çok şanslı bir kız
Tesadüfen yasayan insan
Bitti mi? Bitmedi :))
Erişilemeyen Mutluluk
İntihar mektubundan fıkralar
Hayatın ızdırabina altın vuruş
Düriyenin dügümleri 😄😄😄😄😄
Tulipa. Latince Lale anlamına gelir.
Güzin Abla'nın Doğuşu
Yıkılmadım ama ayaktada değilim 🚬🚬🚬
İlginç bir hayat öyküsü olurdu
Alattin ve sihirli lambası
Rüyada savrulan bir yaprak
Zevkler renkler sıkıcı ben 😂😂👍
Bal porsuğu 34 istiklalde dilencilik
bir majeste..
illede roman olsun :D :D
sonu iyi bitsin
adı 'hayat' olurdu :)
Genç tolganın acıları..
Bir abaza nin günlüğü. 😃😃
Çok sabırlı kız olurdu
Tutunamayanlar vol2
Kapıyı kapat
Beni siz delirttiniz
Ben TeuFail
Bitmeyen cehennem
Çilekeş
Ne için varım
Tükendik
Raydan çıkanlar
Atın intikamı
Sonun başlangıcı
Vazgeçtim olurdu
İsyaaan
Kainat güzeli
Hiçliğin mükemmelliği.
Trajikomik bir hayat hikayem var
Bir malın hayatı djsjjs
Yol var gelirsen...