Sizce doğup büyüdüğünüz şehirden biriyle mi yoksa farklı şehirden biriyle evlenmek mi?

Bence evlenirken göz önünde bulundurulması gereken ayrıntılardan biri... Sonuçta kültür farkı oluyor şehirden şehire özellikle kıyı kesimiyle :) iç kesimlerde :)... O yüzden acaba diyorum evleneceğimiz insanı seçme şansımız olursa (hiç tanımadığımız bir insana kendimizi kaptırıp aniden hızlı bir şekilde gelişip sonuçlanmazsa her şey) bunu da göz önünde bulundurmalı mıyız?
Güncellemeler
+1 yıl
bence en büyük sorun yemek kısmında olur :))) bi adanalı olarak egeli bir kız alsam çok sorun yaşarız sanırım yemek kısmında... onlar otçul biz etçil :)
Sizce doğup büyüdüğünüz şehirden biriyle mi yoksa farklı şehirden biriyle evlenmek mi?
Cevapla