Güncellemeler
+1 yıl
Okuyan var mı
Kitapla ilgili böyle bir yorum yapma cüretine sahip değilim, kaldı ki böyle bir eserin sonuna mutlu ya da mutsuz demek basitlik yahu. Anna'nın hikayesi okunmaya değer; sona götüren süreç, ahlâk olgusuna yapılan eleştiri, bütün karakterler, sonra Vronsky ah Vronsky...
Cevap
0Cevap
Mutsuz
Okumadım çok uzundu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar