Neşet Ertaş: "Kadınlar insandır, biz insanoğlu." 👏 🎶 Dinlemekten keyif aldığınız "türkü" hangisi?

🎙 “Saz'a her vurduğun name'nin tadıdır Beşiktaş'lı olmak. Bizde Anadolu'da Beşiktaş'a vurulduk napalım dostlar.'' -Neşet Ertaş-

⭐ Neşet ERTAŞ, Saygıyla 🙏 🌹(1938 - 25 Eylül 2012) "Türk halk ozanı ve halk müziği şarkıcısı. Abdallık geleneğinin son büyük temsilcisi. Yaşar Kemal, Ertaş'ı "Bozkırın Tezenesi" olarak adlandırmıştır." #alıntı


🖊 Neşet Ertaş: "Dikenine katlanamadığın gülü incitme, zorluğuna göğüs geremediğin Yar'i sevme."


🍀 Vildan1903 🏁


🎶 "Evvelim sen oldun, ahirim sensin..." https://youtu.be/hQqV9MpmYrE
Neşet Ertaş:
Neşet Ertaş: "Kadınlar insandır, biz insanoğlu." 👏 🎶 Dinlemekten keyif aldığınız "türkü" hangisi?
Cevapla