Aklınıza gelen en klişe film replikleri?

aklınıza gelen en klişe film replikleri

_______________

alın bunları alın alın... "(polisiye filmlerin vazgeçilmezi) :D

-

beni bırakın siz devam edin :D:D:D:D:D

-

bak dostum senin en büyük (tek) problemin ne biliyor musun ?

o koca beyaz kıçının koca kafandan daha çok yer kaplıyor olması tamam mı ?

-

bedenimi satın alabilirsin ama ruhumu asla :D

Bana artık abi demeni istemiyorum nejla :D

-

(paldır küldür, patır kütür)

ramazan:şşt ses yapma bea

şaban:kim yapıyo be

ramazan:seeen

şaban:ben mi , evat ben ahıhıhıhı

-

ibrahim tatlısene oldu yavrum niye nağlıyorsun?

küçük kız: ühü ühü amca beni taşlıyorlar bana piç diyolar.

ibrahim tatlısebaban yok mu senin yavrum?

küçük kız: yok amca.o yüzden diğer çocuklar bana piç diyo

ibrahim tatlısebiliyor musun küçükken benim de babam yoktu.

küçük kız: sen de mi piçtin amca?

-

senin annen bir melekti yavrum...

-

güneş doğana kadar kollarımın ucuna iki adet aslan pençesi takacaksın.

-

- Bu işler nasıldır bilirsin ahbap!

- Yapma dostum bilirsin işte!

- Nalet olsun, sen ne bilirsin ki?

- Nalet olası, bu harika bir hikaye!

- Ben senim kabusunum.

- Unut gitsin dostum

- Hayır tam olarak değil

- Hadi dostum, bu hiç adil değil...

- Sanırım yağmur yağıyor

- Sanırım ıslandın

- Bakalım doğru anlamış mıyım ahbap

- Seni duydum kahrolası

- Şu şüpheli zenci tam olarak neye benziyordu?

- Senin neyin var Tanrı aşkına?

- Gidip sana bir içki getireyim...

- Canın cehenneme dostum!... Hiçbir şeyi unutmaz mısın sen?

- Hadi dostum, git kendine bir hayat kur

- Kendine ve bana bir iyilik yap da olanları olmamış gibi unutmaya çalış.

- Hey dostum, işte buna bayılacaksın

- Ne derler bilirsin işte ahbap

- Aman Tanrım! Aman Tanrım, işte buna inanamıyorum.

- Hiç sormayacaksın sandım.

- Pekala dostum, bu bayana merhaba de

- Tanrı kahretsin, seni seviyorum nalet olası!..

- Aman Tanrım! Nalet olası, işte bu sensin dostum!.. Evet evet sanırım bu sensin!

- Zaten abiler bunun içindir.

- Bakarsın, bazan hayatta bazı şeyler olur ve sen tamam dersin oldu işte.

- Bazan hayatta bazı şeyler olur, sonra keşke hiç olmasaydı dersin.

- Pekala, bakalım elimizde ne var?

- Ah, seni gördüğüme sevindim...

- Esmer bir Kafkas erkeğinden bahsediyoruz burada ahbap...

- Hey, çabuk biri bir doktor çağırsın hemen!

- Biri burada ne olduğunu anlatsın.

- Aman Tanrım, bütün bu insanların nesi var Tanrıaşkına.

- Ne!.. ne!.. ne!.. Hadiii!.. Hadi!.. Yapma dostum, bilirsin işte hadi..

- Geber dostum!.
Güncellemeler
+1 yıl
en iyi repligi kim yazcak bakam
Aklınıza gelen en klişe film replikleri?
Cevapla