aklınıza gelen en klişe film replikleri
_______________
alın bunları alın alın... "(polisiye filmlerin vazgeçilmezi) :D
-
beni bırakın siz devam edin :D:D:D:D:D
-
bak dostum senin en büyük (tek) problemin ne biliyor musun ?
o koca beyaz kıçının koca kafandan daha çok yer kaplıyor olması tamam mı ?
-
bedenimi satın alabilirsin ama ruhumu asla :D
Bana artık abi demeni istemiyorum nejla :D
-
(paldır küldür, patır kütür)
ramazan:şşt ses yapma bea
şaban:kim yapıyo be
ramazan:seeen
şaban:ben mi , evat ben ahıhıhıhı
-
ibrahim tatlısene oldu yavrum niye nağlıyorsun?
küçük kız: ühü ühü amca beni taşlıyorlar bana piç diyolar.
ibrahim tatlısebaban yok mu senin yavrum?
küçük kız: yok amca.o yüzden diğer çocuklar bana piç diyo
ibrahim tatlısebiliyor musun küçükken benim de babam yoktu.
küçük kız: sen de mi piçtin amca?
-
senin annen bir melekti yavrum...
-
güneş doğana kadar kollarımın ucuna iki adet aslan pençesi takacaksın.
-
- Bu işler nasıldır bilirsin ahbap!
- Yapma dostum bilirsin işte!
- Nalet olsun, sen ne bilirsin ki?
- Nalet olası, bu harika bir hikaye!
- Ben senim kabusunum.
- Unut gitsin dostum
- Hayır tam olarak değil
- Hadi dostum, bu hiç adil değil...
- Sanırım yağmur yağıyor
- Sanırım ıslandın
- Bakalım doğru anlamış mıyım ahbap
- Seni duydum kahrolası
- Şu şüpheli zenci tam olarak neye benziyordu?
- Senin neyin var Tanrı aşkına?
- Gidip sana bir içki getireyim...
- Canın cehenneme dostum!... Hiçbir şeyi unutmaz mısın sen?
- Hadi dostum, git kendine bir hayat kur
- Kendine ve bana bir iyilik yap da olanları olmamış gibi unutmaya çalış.
- Hey dostum, işte buna bayılacaksın
- Ne derler bilirsin işte ahbap
- Aman Tanrım! Aman Tanrım, işte buna inanamıyorum.
- Hiç sormayacaksın sandım.
- Pekala dostum, bu bayana merhaba de
- Tanrı kahretsin, seni seviyorum nalet olası!..
- Aman Tanrım! Nalet olası, işte bu sensin dostum!.. Evet evet sanırım bu sensin!
- Zaten abiler bunun içindir.
- Bakarsın, bazan hayatta bazı şeyler olur ve sen tamam dersin oldu işte.
- Bazan hayatta bazı şeyler olur, sonra keşke hiç olmasaydı dersin.
- Pekala, bakalım elimizde ne var?
- Ah, seni gördüğüme sevindim...
- Esmer bir Kafkas erkeğinden bahsediyoruz burada ahbap...
- Hey, çabuk biri bir doktor çağırsın hemen!
- Biri burada ne olduğunu anlatsın.
- Aman Tanrım, bütün bu insanların nesi var Tanrıaşkına.
- Ne!.. ne!.. ne!.. Hadiii!.. Hadi!.. Yapma dostum, bilirsin işte hadi..
- Geber dostum!.
_______________
alın bunları alın alın... "(polisiye filmlerin vazgeçilmezi) :D
-
beni bırakın siz devam edin :D:D:D:D:D
-
bak dostum senin en büyük (tek) problemin ne biliyor musun ?
o koca beyaz kıçının koca kafandan daha çok yer kaplıyor olması tamam mı ?
-
bedenimi satın alabilirsin ama ruhumu asla :D
Bana artık abi demeni istemiyorum nejla :D
-
(paldır küldür, patır kütür)
ramazan:şşt ses yapma bea
şaban:kim yapıyo be
ramazan:seeen
şaban:ben mi , evat ben ahıhıhıhı
-
ibrahim tatlısene oldu yavrum niye nağlıyorsun?
küçük kız: ühü ühü amca beni taşlıyorlar bana piç diyolar.
ibrahim tatlısebaban yok mu senin yavrum?
küçük kız: yok amca.o yüzden diğer çocuklar bana piç diyo
ibrahim tatlısebiliyor musun küçükken benim de babam yoktu.
küçük kız: sen de mi piçtin amca?
-
senin annen bir melekti yavrum...
-
güneş doğana kadar kollarımın ucuna iki adet aslan pençesi takacaksın.
-
- Bu işler nasıldır bilirsin ahbap!
- Yapma dostum bilirsin işte!
- Nalet olsun, sen ne bilirsin ki?
- Nalet olası, bu harika bir hikaye!
- Ben senim kabusunum.
- Unut gitsin dostum
- Hayır tam olarak değil
- Hadi dostum, bu hiç adil değil...
- Sanırım yağmur yağıyor
- Sanırım ıslandın
- Bakalım doğru anlamış mıyım ahbap
- Seni duydum kahrolası
- Şu şüpheli zenci tam olarak neye benziyordu?
- Senin neyin var Tanrı aşkına?
- Gidip sana bir içki getireyim...
- Canın cehenneme dostum!... Hiçbir şeyi unutmaz mısın sen?
- Hadi dostum, git kendine bir hayat kur
- Kendine ve bana bir iyilik yap da olanları olmamış gibi unutmaya çalış.
- Hey dostum, işte buna bayılacaksın
- Ne derler bilirsin işte ahbap
- Aman Tanrım! Aman Tanrım, işte buna inanamıyorum.
- Hiç sormayacaksın sandım.
- Pekala dostum, bu bayana merhaba de
- Tanrı kahretsin, seni seviyorum nalet olası!..
- Aman Tanrım! Nalet olası, işte bu sensin dostum!.. Evet evet sanırım bu sensin!
- Zaten abiler bunun içindir.
- Bakarsın, bazan hayatta bazı şeyler olur ve sen tamam dersin oldu işte.
- Bazan hayatta bazı şeyler olur, sonra keşke hiç olmasaydı dersin.
- Pekala, bakalım elimizde ne var?
- Ah, seni gördüğüme sevindim...
- Esmer bir Kafkas erkeğinden bahsediyoruz burada ahbap...
- Hey, çabuk biri bir doktor çağırsın hemen!
- Biri burada ne olduğunu anlatsın.
- Aman Tanrım, bütün bu insanların nesi var Tanrıaşkına.
- Ne!.. ne!.. ne!.. Hadiii!.. Hadi!.. Yapma dostum, bilirsin işte hadi..
- Geber dostum!.
Güncellemeler
+1 yıl
en iyi repligi kim yazcak bakam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar