Hadi biraz eğlenelim. Duymak istemediklerimiz ile yüzleşelim. 😄



Bence çok var... Komikten öte, trajikomik olanlarda var. Ben 90'lardan bir şarkıyı öne çıkarmak istiyorum. Hem komik, hem sempatik... :)
😂😂
Benim de aklıma ilk bu şarkı geldi ve çocukluğumda da duymuşluğum var.
Geçen yıl hatta bunun ikinci sürümü çıkmıştı. Linkini de aşağıda paylaşıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=TkNHMmIUGFM
Daha henüz eig seçmedim kız. 😄 Madem o kadar sevindin eig gelsin. 😉
Bunu dinleyen şu an yaşamıyor. 🤣🤣
Bir efsane böyle doğdu. 😂
Bunlarda öncü oluyor. 😄
yabancı şarkı🤠
https://youtu.be/vDBdCMNxeLE
Cevap
29Cevap
Bir şarkı vardı arabesk biraz. Küçük bir kardeşim var , seni ondan bilekiskaniyorum gibi bir şeydi. Krolend cumhuriyeti kurulmuş ve bu da o cumhuriyetin milli marşı imiş gibime geldi
Parçayı çıkartmasam da anladım sayıyorum. Bayağı güldüm zaten. 😂
morgandelen nickli üyenin videosuna baksana. Böyle bir şarkı yok ya. 🤣🤣
Morgdangelen nicki..
😄😄
İntihar sebebi 😂
Ya bence güzel şarkıydı bu 😎
beni gömün ya
Bunu kulvardan çıkarmak gerek. Adeta işkence 😂😂
Jajdhshndjs 😀
Anlaşılmasa da komik
Bunu söylemek için albüm çıkarmaya, klip çekmeye gerek yoktu. 😂😂
Ne diyooo yaaa😂😂😂😂😂
@Uyumsuzüye Kafalar zehir valla 😂
Duymayi seviyorum o yuzden dinlemeden bir kez daha kacayim😂😂😂😂😂
Halkın sesi 😂
Bizim Murat'ın troll şarkıları
Helal olsun. Bu şarkıyı çoğu kişi bilmez. Hatırlaman bile mucize. 👏👏
👍👍
Topaloğlu unutuldu dedim içimden. Neyse ki kurtarıcı meydana çıktı. 😂😂
😂😂
Reymenin şarkısi ile kekolara şarkı söyleyen angara bebesi vardı yardım yardım et yardım et yardımet yardım et yardım etyardım yardım et aahjsnsnsnsnd izlerken yarıldım
zaten mantıklı güzel bir şarkı yok çok ya komik ya saçma sapan şarkılar çok :D seç beğen ya nediyim :D
Manda yuva yapmış söğüt dalına amaaan aman yavrusunu sinek kapmış gördün mü amanını yandin tiridine tiridine tiridine bandım bedava mi sandın para verip aldım...
Ben oyumu Ajdar’ın bütün şarkılarına veriyorum🤷🏻♀️
"Ben sizin babanızım, ben ne dersem o olur..." 🎶 yıl 1996..
Çikita muz. Birçok şarkı var ama aklıma ilk gelen bu.
manda yuva yapmış söğüt dalına
domuz gribi ol inşallah
daha gider de gider 😂😂
ajdar~ çikita muz
aleyna tilki ~ o sen olsan bari
reynmen ~ ela
Son 5 yılda şarkıcı sıfatıyla piyasaya çıkan çoğu soytarı komik.
Manda yuva yapmış söğüt dalına, yavrusunu sinek kapmış gördün mü? Amanın yandım...
Zaten çok az iyi şarkı var onları çıkarsak geri kalanj çöp
Tavukları pişirmişem hacıyı da çarşıya göndermişeemm
Elanur bela şarkısı kız rap yaptığını sanıyor kdkdkdkdkdkd. Yarım akıllı :D kdkd
İğrenç bir şarkı gerçekten
@Insafsızhavaaracı işin kötüsü o kızın toprağa karışması 60-70 yıl sürecek...
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi hayatım leyla
Mahmut Tuncer orda dünya 😂😂😂😂
Bu nasıl iş lo? 😂😂
Çok eğlenceli buluyorum şarkıyı 😂😂😂
Tencere tava kuşkana😜
Amatörde olsa kabul. 😂
😂😂
Şenay - Honki Ponki :)
Şılop şılop su sesii..
Acayıp hayvanlara benzisen 😂
Atarli giderli ergence tüm şarkıları
Şiki şiki baba tartismasiz
Tabiki ajdarrrr nane nane nane nane
Ajdarın şarkılarını 😂
Ben sizin babanızım ve çikita muz
Enes batur diss
Yazın çıkıyor
İbrahim Dülger - HaHaHa
Ajdar nane ve çikita muz😁
Reynmenin söylediği şarkılar gerçekten komik
"Acayip hayvanlara benzirsen" komik geliyor bana.
Yalan oldu akdkek
onun adına da derler seks
Şunun gibi zibidiler de şöyle ünlü oluyor yaaa.
Dedi naber.
Ejderha şarkısı 😂
80% saçma.
Komik değil saçma geliyorlar.
Bayhan olabiler
Ajdar in müzikleri
Cikita muz :D
Ajdar. 🙄
Çikida muz 😂
Çikitaa muz
Ajdarr 😂😂
Ajdar
Reyn
Çikita muz
Ajdar çikita muz 😂
Ajdar nane nane
Ajdarrr
Ajdar
Bilmiyore
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar