Kitap okumayanlar, okumuyorum diye cevap vemek zorunda değil arkadaşlar...



Dostoyevski nin okumadigim 2 eseri kaldı. Budala ile Ecinniler az sonra Budalaya giriş yapacağım.
Ederim.
Sherlock Holmes. Akıcı, tavsiye ederim.
Ray Bradbury - Fahrenheit 451
Cevap
26Cevap
Falih Rıfkı Atay'ın Çankaya isimli kitabını okuyorum ve şiddetle tavsiye ederim. Atatürk hakkında kapsamlı bilgileri sunan ve aynı zamanda da dönemin önemli olaylarını yansıtıp anlatan bir kitap.
Ben okuyorum kitabin ismi SEN ON YEDİ YAŞIMSIN MİRAÇ ÇAĞRI AKTAS ın kitabi tavsiye ederim hatta a101 aldim kitabi bir kac tane daha var kitap hepside güzel a101 bir ugra istersen
John Verdon - Şeytanı Uyandırma ilk 2 kitabını keyifle okuduğum serinin bu kitabını neredeyse 3 haftadır bitiremedim yavaş yavaş okuyorum kitapta çok yavaş ilerliyor yarıda kalmasın diye okuyorum 3 haftada 4 kitap okudum bunu okurken ama bunu halâ bitiremedim :D Pek tavsiye etmiyorum yani dili falan sıkıcı
En son Canistan’ı okudum yarın yeni bir kitap alacağım.
Dostoyevski-insancıklar ve Sokrates'in savunması nı okuyorum ☺
Andre Bonnard - Antik Yunan Tarihi, bunu okuyorum, içinde tarihte Yunanlıların, başta da Atinalıların insanlığa sağlayabildiği katkılardan sözler ediliyor.
George Friedman - gelecek 10 yıl ve gelecek 100 yıl kitapları yeni geldi merak ediyorum bakalım okuyunca görücez...
En çok okuduğum kitap ise pediatrician her zaman bakarım məcbur...
Nazan Arısoy-Piraye'de Nazım Olmak sanırım en büyük tutkum mavi gözlü devin şiirleri ve onunla ilgili kitaplar💙
Henri poincare-bilim ve hipotez
Poincarenin bilime bakışını ve tavrini anlattığı bir eser. Temel düzeyde matematik ve fizik bilenlere tavsiye ederim
Kavgam okuyordum. Aklınız esnek ise okuyun benim beynim yandı çok fazla yabancı kelime var direk Almanca alsam daha iyiydi.
Kavgam süper bişey ya, Hitler in sözcükler ile yaptığı oyunların sergilendiği bir eser. Evet Hitler enteresan bir insan ama etkileyici bir kalemi ve uslubu var.
@let_ıt_to_be Es war ein Befehl! diye bağırdığı sahne efsaneydi. Çöküş filminde..
Muhteşem bir film bilhassa yenilgi haberinin gelişi ve kabul edilişi... vay be
@let_ıt_to_be yakın 🚬
Rutin degil ama en son Balzac in vadideki zambak ini okudum.. su siralar da Kerem Onder hocanin bir e kitabini okuyorum.
Su an makale okumaktan basimi kaldiramiyorum ki. Ama bir oneri birakayim: Paul Celan - Bademlerden Say Beni
Sadece şeyma asfhjl😂😂 şaka şaka en son friedrich nietzche böyle buyurdu Zerdüşt okudum bugün de elif Şafak iskendere başlayacağım, 😂
Evet okuyorum. şu an da inkılap tarihi okuyorum. Seni de tanıyorum şimdi takibe alicam, hesabımı kapatmıştır açtım yeniden.
Yeni bitirdiğim bir kitap Damızlık Kızın Öyküsü - Margaret Atwood feminist olan insanlara tavsiye ederim ben çok beğendim
Ben genellikle edebi eserleri okuyorum.
"Zehra" okumadiysan kesinlikle tavsiye ediyorum
Şizofreni yalnız oynanmaz adli kitabı okuyorum. Rahmi Vidinlioğlu' nun eseri.
Roman al ben Şu an kayip kahraman okuyorun oku boylr 500 sayfalik kitap
Son yıllarda pek kitap okumuyorum çünkü dişine değecek kitap yok...
Şimdi Sara Eddison Allen- göl evi okuyorum. Evet rutin olarak hergün okurum. Yoksa uyuyamam
eyup halıcıoglu-hayatın ıcınden{{{{{{{{{ bırde giray ozbil-serseri ruhum dun aksam bu bıttı
Murakami-İmkansızın Şarkısı. Az önce bitirdim, içinden şarkılar (60’lar,70’ler) , gençlik ve aşk geçen bir kitap
Umut kaya -benimde soyleyeceklerim var 2 su an bunu okuyorum kimseye de tavsiye etmiyorum okumayın bir tek ben okucam
Umut-sarıkaya*
"Bu topraklarda güller kırmızı açar paşam" adli kitabı okuyorum ve tavsiye ederim
Hasan Ali Toptaş / Gölgesizler
Taht oyunlarını okuyorum. Oku yeğenim sen de memur ol
Kitap okuyun muhakkak ama elektronik kitap okuyun bence
bence eksilemekte haklısın kimsen elektronik kitap okumamak gerek
stephenie meyer Göcebe okuyorum asırı derecede tavsiye ederim ☺️
HÜSEYİN NİHAL ATSIZ ruh adam
Noterdam ın kamburu -victor hugo
Ikigaiyi tekrardan okuyorum sabahları
Sineklerin tanrısını okuyorum😇
Kafaya takmama sanatını okuyorum Şu an #vesselam
Davetsiz sesler yani olabilir ama pek sarmadı
Mehmet rauf-Eylül kitabına başladım dün
Orhan pamuk- masumiyet müzesi
Tavsiye ederim
Üç perdelik cinayet- Agatha christie
Hayvanlardan Tanrılara Sapiens - Yuval Noah HARARİ
Sahip olduğum en güzel alışkanlık.
Zülfü Livaneli : Serenad
Sherlock holmes "Şüphe asla uyumaz."
Denk gelirse okuyorum İlber hocadan
Vallahi şu an çalışıyorum Kitap okuyorum
Ahmet Ümit-Beyoğlu Rapsodisi
ahmet ümit in okumadigim kitabi kalmadi beyoglunun en güzel abisi favorim
Bana da tavsiye eder misiniz?
Hüseyin nihal atsız bozkurtlar kitabını okuyorum
Gogol ölü canlar.
Maksim Gorki Ana
Zamanın kısa tarihi.
illuminae
Çoban - Ethan Cross
Tolstoy diriliş
Can kırıkları çok güzel bence 😀
Kitap okumak mi? nerdeeee
Güneşi uyandıralım
şu an calikusu
Semerkandi okuyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar