Google da aratınca bir iddaa olarak atılmamış ama rusça yazınca bu şarkıyı buldum.
Müzik dahil ritmi.. vs. çok benziyor.
Link:




Çalıntı değil. Telif hakkının parası ödenilerek bir tarz cover yapılıyor. Kaldı ki feride'nin yapmış olduğu anlaşma gereği orjinal şarkıdaki sanatçılar %50 pay alıyor. Yani çalıntı gibi bir durum yok. Bu işlerin nasıl yürüdüğünü bilmeyen insanların boş konuşmasından ibaret.
Orjinal parça da bu :
hadi ordan lan kardeşim. Asıl bir sik bilmeden konuşan sensin. Roman mı lan bu telif hakkı alınsın. Sözü müziği kendi yapamıycaksa, ne s2me şarkıcı diyo kendine. Hırsız bir milletimiz var ki , dillere destan. Kendimize ait birşey yapıp, kendi özelliklerimizle ünlensek ya işte..
Rauf & Faik de paylaştığın parçayı söyleyenler.
Cevap
0Cevap
Ne alaka
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar