AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
O kitap sıradan değil ki koleksiyon yapmak için. Onu alanlar onu kitap olarak almıyorlar aynısı zaten 100 tlye satılıyor. Ben bu kitaba sahip olmak istemezdim.
Internette bu kitabi alanlar 50bine satiyor gittigidiyora bakabilirsiniz
Serbest piyasa var isteyen satar isteyen alır. İstemeyen almaz.
Peygamberin kendi eliyle yazdığı kitabı 2500e satarım
Altın varaklı yazılar, papirus kağıdı üzerine bılmem gumuş likitle yazılsaydı ok ama nutuk 30 tl iken bu kıtaba 2500 tl istemek küstahlıktır
Özel tasarım ve mecburiyet yok
Muhtemelen seçim için kullanılacak
Devlet malı özel iş için kullanılmıyor yani
Absürt bir durum tabiki ama zorlada satılmıyor yani.
Yilmaz balyayi vurdu , kemalistleri kandirmak en kolay sey bu dunyada
Tek kullanımlık. Dini kullan Atatürkü kullan milliyetçiliği kullan ve sömür onları.
Bana göre bir şiir ya da absürd komedi tarzı roman ki bu da yeni yeni çıktı eskiye ait şiirler olsun isterdim ama bu kadar paranın iki sıfır atmış hali bile çıkmaz ki benden.😂
Ben 10 lira vermem kitaba hic bir kitaba para verip almadım gider kütüphane den alırım ya da ödünç olarak arkadaşım dan alırım
İçinde bulunmayan bilgi olmalı ya da tarihi eser gibi olmalı. Ama bazı değerler üzerinden insan sömürmek ayrıdır
Özel basım de 100 tane bastık de. 10 bine de satarsın
Basılan tüm kitaplar satıldı ama demekki okuyucunun istekleri ile örtüşüyor
Hiç bir kitap 2500 TL etmez. zaten kitaplar da bize bunu anlatıyor. O kitabı çıkartanlar muhtemelen gelir elde etmek istiyordurz
2500 lira denilen kitap, D&R mağazalarında 35 liraya satılıyor
Para kazanmak için yapmış birinci smacı bu 4.7 milyon cezbetmiş onu
bence kitaplar ucuz olmalı ya da bedava olmalı. Bu dünyada bir çok insan var kitap alamıyorlar parasızlıktan ve maalesef böyle olunca kitaplara hasret kalıyorlar.
Mk Rahmetli Atatürkün cinsel hayatimi yazıyor kitapta or*spu cocugu 2500 tl ne?
Alma zorunluluğu yok koleksiyonerler için geçerli bir kitap sadece fiyatı normal o okurlara söylemek gerekir ülkeyi soyup soğana çeviren vergi terörü işleyen akp hükümetine veryansın etsinler.
Ve asıl merak edilen şey de bu kitabın 4 saat içinde nasıl tükendiği.
Adam çiftlik banka ozenmis naapsin o kitabı alacak insanın aklına sasarim
Atatürk tüccarlığı yapıyorlar. koyun çok olunca alan da oluyor maalesef..
Atatürk ü anlatan her kitap pahabiçilmezdir.
Ee kitabın nerede? Zaten hedefleri senin gibileri kullanmak 😂
@Tranko-Buskas Neremizle gülüyoruz?
Bilmiyorum ama bu yorumu görenlerin neresiyle güldüğü belli 😂
@Tranko-Buskas Hı hım. Zeka seviyesi sizinki gibiyse elbette gülünür.
Yılmaz Özdil'i primle milyoner eden senin gibi düşük IQ seviyesine sahip gariplere benim gibi normal zeka seviyesine sahip olanlar gülüyor bence komik 😂 Noldu pahabiçilemez diyordun burada ne dırdır ediyorsun? Ha doğru senin gibilerin Atatürk ile alakası yok tek işi prim yapmak 😂
@Tranko-Buskas Bu kadar uzun yazdığına göre sinirlenmiş olmalısın :)))
Sinirlenmedim sadece cahile laf anlatmaya çalışıyorum ama anlamazsın onu hatırlamam lazımdı 😂
@Tranko-Buskas Cahil mi :))) Neyse bulunduğumuz konumlardan yaptığımız işlerden ve eğitim seviyelerinden girersek fazla nefes tüketmiş olacağım. Üstelik çok da hastayım...
Ah İlber hoca aklıma geldi. Yarı cahillerden bahsetmişti ilk defa bu türden birini görüyorum 🤔
Dönem sömürü ve prim dönemi...
Nutuk dururken bu kitaba bu fiyat fazla absürt
Zaten mesele Atatürk sevgisi olsa böyle bir kitap çıkmazdı. Bu devirde Atatürk'ten soğuyan kaç kişi var bilmiyorum ama %80 bunun gibiler yüzünden
@Tranko-Buskas aynen öyle.. Atatürk üzerinden ticaret yapmaya utanmıyor bir de
Yapacak birşey yok artık adam 4.000.000 ile keyif çatıyordur bize de burada küfür etmek kaldı 😂
Sınırlı sayıda üretilecek bir kitap
4.5milyonu cukkaladı gitti adam siz konusun daha
Enayiler sağ olsun olur olur.
Kitapçı mı olcan bapba
Evrenin sırrını yazsa almam
kimse ses çıkarmadığı için
bu adamin gazi atami sömurdugu yeter
Ama o kitaplar bitmiş galiba
Kemalist bir kitap olursa satabilirsin... 😜😜
Tepki gösterilsede millet anında bitirdi o kitabı.
Atatürk üzerinden para kazanıyorlar işte
onu sormuyorum nasıl bir kitap 2500 tl ve üzeri bir fiyata satılır sence?
Nasıl olsa ederi var diye işte
Hayır bak yılmaz özdil'in kitabı yok farz et bir kitap 2500 tl veya daha üzeri satılması için o kitapta ne olması gerek?
Marka satıyor içinde bişey olduğundan değil... misal pazarda 50 lira olan bir kazak zarada 350 lira
Peki teşekkürler ;)
Bu konuda sen nasıl düşünüyorsun peki
Bence o fiyatlarda satılacak kitap kimin adına veya kimin için yazıldıysa o kişinin bilinmeyen bir çok yönünün anlatılması gerekir
Bizim bilmediğimiz herşey olacak o kitapta...
Mesela yavuz sultan selim'in mektupları, notları 250 sayfa toplam hepsi gerçek al bunları çevir osmanlıcadan türkçeye bas anladın..
Anladım👋🏻
İçindeki bilgiye bağlı
Bin tane satsa 2.5 milyon TL super para
Güzel ülkemden güzel manzaralar ne diyeyim ki
nutuk 25 lira iken bu kitabın özelliği ne?
Cübbeli Ahmet'ten farkı yok Kemalistlerin.
Hiçbir kitap beş para etmez
israf
Daha pahalı kitaplar da var.
tamamen rant
abooooooov
Saçmalık ya
Güzel kitap
Tarihi eser olan
Degerine bagli
Reklem sayesinde ama
Tabiki