Bir tek bana olmuyor eminim ki. Yağmurla birlikte kitap okuma isteği artıyor. 😅 Sizin için de öyle mi? Yağmurda kitap okumak
Kendinizi yağmurlu havalarda kitap okumak için daha hevesli hissediyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yağmur yağınca kitap okuma millet sosyal medyada fotolarda görünce heves ediyor safece yok kahve kitap falan ben yağmur yağınca izlemeyi tercih ederim kitap ztn telefonumda var pdf olarak her an okuma şansım var
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Alakası yok Camdan su damlacıkları akıp gidiyor ya Onlar bile bırakıp gidiyor be...
Tam efkar havası İçtiğim kahve bile dert yükleniyor
bazen çok hissediyorum bazen de şöyle birşey oluyor müzik bile dinlemeyecek kadar yorgun hissediyorum. Yağmurun karşısına geçip düşünmek daha harika bir fikir geliyor
Belki biraz psikolojik belki de yağmurdan eve kapanmış olmanın verdiği bir sonuç. :) Ne zaman yağmur yağsa elime kitabımı ve kahvemi alır cam kenarına geçerim.
En İyi Cevaplar