Bakin Neşet Ertaş diye yazılır neşe, dert, aşk diye okunur. Hem söylüyor, hem çalıyor, hemde yazıyordu yazmakta sanatin en güzel dalıdır mesala su sözlere bak ;
Beni eller gibi görme Sen benimsin ben seninim Gel seni benden ayırma Sen benimsin ben seninim
Senin kalbin benim kalbim Sana malumdur her halim Kaçma benden nazlı gülüm Sen benimsin ben seninim
Kalpten kalbe bir yol vardır Göz ile görünmez sırdır İkimizin kalbi birdir Sen benimsin ben seninim
Perişan halimi gördün Bana bu derdi sen verdin Benim derdim senin derdin Sen benimsin ben seninim
Kalbimi kalbinden duyan Halım değil midir ayan Garib'i bu hala koyan Sen benimsin ben seninim.
Söylemek yetmez hissetmek hissettirmek de gerek uzun lafin kısası.
Sanatçı olmak zordur, günümüzdeki sanatçı diye anılan isimlerin çoğu çoluk çocuk. Bunlar daha hayatı bilmeyen ve hava atma isteği olan özenti bir nesil. Üzülüyorum onları dinleyen kesime.. sanatçının kibirden uzak ve alçak Gönüllü olması gerekir günümüzde gerçek sanatçıların sayısı 10 veya 15 tir.
sadece ses ve kendini sanatçı ruhlu hissetmekle olmadığı kesin emek ile üretip ve bunu insanlara sunmak tabiki sanatçı dediğimiz kişilerin çoğu egosuna kapılmıştır tam tersi olması gerekirken bazıları zenginlere hitab eder bazılarıda fakire cevabı uzun olan bir konudur #AdiosAmigos
Misal bu ülke çok canım acıyo çeksene elini. of of kömür gibi yanıyorum gibi vs bir sürü saçmalık gördü. birde nilüfer, kayahan , sezen aksu gibi babalarıda gördü. yorum size kalmış.
Sanatçı kelimesi Türkiye de ne yazıkki şarkıcılar ile bütünleşmiş ama her şarkıcı sanatçı olamaz, şimdi şarkıcı bile yokki, dijital ortam da seslendirme var :) ses kötü ama cihazlar çok iyi söylüyor
En İyi Cevaplar