Berlik Duvarı'nı biliyorsunuz. Bir kısmı Mauer Parkı diye bir yerde kalıntılarıyla duruyor. Bizler renksiz şeyleri pek sevmeyiz, reklendirmekten daha çok hoşlanırız.
Graffiti sanatçıları yıllardır bu duvarı renklendiriyorlar.
Ancak üst üste boyanan bu duvar bir süre sonra tabaka tabaka olmaya başlamış.
Tabi bunlar tarihin ve bir çabanın getirdiği tabakalar, bu sebeple benzersiz ve rengarenk!
Üst üste boyanmış duvarı soyarak yapılan değişik bir sanatı gösteriyorum size şimdi.
Aslında acı verici bir geçmişe sahip olan bu duvarı bu şekil renklendirerek o hüznü bir nebze olsun yumuşatıyor bu kişiler.
Ve ortaya gerçekten inanılmaz şeyler çıkıyor!
Ne ararsanız var, kuş mu?
İlginç danslar yapan bu ablamız mı?
Yoksa saçlarıyla büyüleyen bu Afro mu?
Rengarenkliğiyle içimizi açıyor gerçekten...
Ve oldukça da gerçekçi görünüyor.
Berlin Duvarı'nın Hüzünlü Rengini Boya Kalıntılarıyla Şahesere Çevirmektir Asıl Sanat!
Ya eylem falan yapalım bende istiyorum bunlardan. Gorgusuz müteahhitlerin binaları ve merdiven istinat duvari falan ne varsa verelim graffiti artist lere. Kazmayim yapamam. Ama yapana hastayim😆yaristiralim kim daha güzel yapıyo. Ödül alsın azıcık senlensin şehirler. Bazı küçük belde belediyelerinde gördüm trafo binası boyamislar. Beton grisi yerine rengârenk cıvıl cıvıl 😊
En İyi Cevaplar