Takıntılı biriyseniz bir enstrümana başlamak kafanızı dağıtır.

Sürekli üzülecek bir şeyler bulup kendinizi yıpratıyorsanız, düşüncelere dalıp günü bir türlü geçiremiyorsanız bir enstrümana başlamak aslında çok güzel bir çözüm. Kafanız dağılıyor ve yeni bir şeyler öğrenirken saplantı haline gelen düşünceleri bir süreliğine erteliyorsunuz.
Size yolculukta kendinizi yalnız hissettirmez.

Bir şeyler dinlediğiniz an havanız değişir. Ne dinlediğinize göre de değişir, çok seçenekli. :)
Asosyal olduğunuzu düşünüyorsanız sokağa kulaklıkla çıkabilirsiniz.

Evet bunun çok faydası oluyor. En sevdiğiniz parçayı açın ve yürümeye başlayın.
Öz güven eksikliği, gün geçtikçe azalır.

Sahnede herkesin gözü önünde enstrüman çaldığınızı hayal edin. Hayali bile kalbi nasıl da çarptırıyor. Bunu defalarca yapan biri olduğunuzda toplum içinde konuşmanız, duruşunuz ister istemez değişecek. Kendinize güvenmeye başlayacaksınız. Bir şeyler yapıyor olmanın getirdiği mutluluk da yanında hediyesi.
Bana kalırsa müzik uçsuz bucaksız bir deniz. İnsanın hayatında ufak ya da kocaman fark etmeden bir yerlerde olması gereken en güzel şey. O denizin tadına varan, çıkmak istemiyor. Dokunuşları güzel, onda kaybolması güzel...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Müzik gerçekten uçsuz bucaksız bir deniz, içinde her şeyi bulabiliyorsun.
Müzik esrarlı bir şey
fazlasıyla
Muzik ruhun gıdası harbiden.. eline saglik
Teşekkür ederim okuduğun için.