"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep


T.A.R.D.I.S ile tanışmam Doctor Who dizisinde oldu. İlk gördüğümde çok etkilenmiştim ve keşke benim de bir T.A.R.D.I.S' im olsa demiştim. Çünkü binbir türlü yeteneği vardı ve harikaydı. Şimdi size de o özelliklerden bahsedeceğim.

1- İçi Dışından Daha Büyüktür

Keşke Benim De Bir T. A. R. D. I. S' im Olsa Demeniz İçin 5 Sebep

Dışarıdan bakıldığında basit bir polis (telefon) kulübesi gibi görünse de, içine girdiğinizde devasa büyük bir alanla karşılaşırsınız.

2- Zamanda Yolculuk Yapabilirsiniz

"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep

Hangi tarihe gitmek isterseniz gidebilirsiniz sadece istemeniz ve kolu çekmeniz yeterli. Bir anda kendinizi 1725 ya da 2273 senesinde bulabilirsiniz.

3- Mekanda Yolculuk Yapabilirsiniz

"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep

Dünya'nın öteki ucuna kadar neresi olursa olsun istediğiniz yere gidebilirsiniz. Sabah İzlanda'da, öğlen Brezilya'da, akşam Rusya'da, gece ise Mısır'da konaklayabilirsiniz.

4- Yatağı, Yiyeceği Daima Bulunur

"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep

Gez gez nereye kadar biraz da dinleneyim diye düşünürseniz içeride beslenme ve uyuma ihtiyacınızı karşılayabileceğiniz yerler vardır.

5- Sizi Hiçbir Zaman Bırakmaz

"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep

Size trip atmaz, kırılmaz ya da terk etmez. Ama bu demek değildir ki ona paçavra gibi davranabilirsiniz. Öyle bir durumda da kapıyı kilitleyip içeri girmenizi engelleyebilir ya da komutlarınızı dinlemeyebilir.

Evet, siz de benim gibi keşke diyor musunuz? Ne kadar güzel olurdu öyle değil mi?


Okuduğunuz için teşekkürler.

"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep

"Keşke Benim de Bir TARDIS'im Olsa" Demeniz İçin 5 Sebep
Cevapla