#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz

Yaş 33. Yolun yarısına az kalmış. Uzun zamandır bu benceyi yazmak istiyordum. Ama sanırım biraz daha olgunlaşmak istedim. Bilienler bilir #şiirsokakta diye güzel bir etkileşim var. Uzun zamandır bu duvarlara yazılan iki satırlık cümleleri okuyorum. Hatta aramızda kalsın hayatımda ilk defa sprey boya alıp bir iki yere "fıstlatmışlığım" da oldu... :D



İnsanın kalbininin ötesinden, resmen özünden akıp gelen bu satırlardan birkaç tanesini paylaşmak istiyorum sizinle.



Gerçekten de insanı o ilkokul ve öncesi zamanlardaki acısını hissettirmiyor mu?


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Okur okumaz içimi yakan başka bir mısra. Ne kadar sıcak değil mi?


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz

En acılarından biri gerçekten de. Sadece iki satır ve hoop. Serin sulardan Kızgın kumlara...


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Bazen imkansızlıkları anlattı....


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Bazen ne olursa olsun umudu kesmemeyi... Acıyı yaşasak da dibine kadar, yine de suçlu aramamayı...


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Bazen de yokluğu dibine kadar yaşarız... Ne yapacağımızı bilemeyiz ya hani...


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Bazen masumca...


#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Bazen de acınası....



#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Ama hep sevdik hep sevdik....



#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz


Kısacası hayat çok güzel arkadaşlar. Yaşamaya değer. Sevmeye değer.


İki satır yetiyor insanı mutlu etmeye sevindirmeye ya da üzmeye...



Hadi ne duruyorsunuz? Siz de karalasanıza bir şeyler duvarlara, defterinize ya da tam buraya....



#şiirsokakta


#şiirheryerde


#şiirKSde

#Şiirsokakta Edebiyat Hareketi ve Onlardan Asla Umudumuzu Kesmememiz Gerektiğini İspatlayan Gençlerimiz
Cevapla