Dinleyenlere İlham Verip Cesaret Aşılayacak 10 Müzik Videosu

Bu Bence'de size, dinlediğinde size güç verdiğini hissettiğiniz, sizi gaza getiren; modunuzu yükselten, "Bunu yapabilirim!" hissini veren türden şarkıları paylaşmak istedim. Kimisi duygusal bir şekilde, kimisi daha hareketli ama hepsinin verdiği mesaj aynı.





Şarkının klibi, Kistik Fibrozis adındaki bir hastalığa dikkati çekmek ve duyarlılık oluşturmak için yapılmış.



Ve açıkçası hakettiği değeri göremeyen şarkıların başını çekiyor bence, çünkü sözleri de insanı etkileyen cinsten ama bir çok kişi bilmez bile.



Umarım atlayışını yaptığında, düşmekten korkmazsın Umarım sular yükseldiğinde, bir duvar örersin Umarım kalabalık bağırdığında, senin adını bağırıyor olurlar Herkes kaçarsa bile umarım sen kalmayı seçersin





Yine aynı şekilde beni motive eden, sevdiğim bir şarkı.



Onların yapabileceği şeylerden korkuyor musun? İçine mi saklanmak istiyorsun? Yalnız sen değilsin, o yüzden bırak eleştirsinler Bunu farkettiğinde dokunulmaz olacaksın.





İstediğiniz her şey haline gelebileceğinizden, bunun sizin elinizde olduğundan bahseden bir şarkı. Ve klibi de çok güzel.



Kahraman olabilirsin,
Altını alabilirsin,
Daha önce kırılabileceği hiç düşünülmeyen rekorları kırabilirsin.
İnsanlar için yap,
Gururun için yap,
Denemezsen hiç bilemezsin.








Keşke önceden bilebilseydim;
Şimdi bildiklerimi
Keşke bir şekilde yapabilseydim.
Zamanda geri döner ve belki kendi tavsiyemi dinlerdim...
Ona bağırmasını, haykırmasını söylerdim.
Biraz yüksek sesle konuşmasını, biraz da gururlu olmasını
Ona güzel, mükemmel olduğunu;
Göremediği her şey olduğunu söylerdim.



Konuşmalısın, haykırmalısın.
Şimdi, burada biliyorum ki;
Güzel olabilirsin, mükemmel olabilirsin;
İstediğin her şey olabilirsin!
Küçük ben...





Şarkı kalk ve mücadeleye devam et diyor sanki. Yine motive eden bir şarkı.



Okyanustaki küçük bir bot gibi Büyük dalgaları harekete geçiren Nasıl ki tek bir kelime Bir kalbi açabilirse Tek bir kibritim olabilir Ama bir patlama yaratabilirim Bu benim mücadele şarkım Hayatımı geri alış şarkım İyi olduğumu kanıtlama şarkım Gücüm yerinde Tam şu andan başlayarak güçlü olacağım Mücadele şarkımı çalacağım Ve gerçekten umursamıyorum Başka birisinin inanıp inanmamasını Çünkü geriye içimde kalmış bir çok mücadele var







Seni öldürmeyen şey seni güçlendirir
Biraz daha dik dur
Tek başıma olmam yalnız kaldığım anlamına gelmez
Seni öldürmeyen şey seni savaşçı yapar
Adımlarım bile hafif
Senin gitmen benim bittiğim anlamına gelmez




Eskilerden efsane bir şarkı. Aynı zamanda çok sevdiğim ve dinleyince aşırı gaza geldiğim kalkıp sarhoş zürafa dansı yapmak istediğim bir şarkı.




Ben hayatta kalanım
Pes etmeyeceğim
Durmayacağım
Daha sıkı çalışacağım
Ben hayatta kalanım
Bunu başaracağım



Ben hayatta kalanım
Hayatta kalmaya devam edeceğim
Sensiz nefes alamayacağımı sandın


, soluyorum



Sensiz göremeyeceğimi düşündün, manzara mükemmel



Sensiz devam edemeyeceğimi sandın ama ediyorum



Sensiz öleceğimi sandın


ama yaşıyorum



Sensiz başarısız olacağımı sandın


ama zirvedeyim



Şimdi çoktan bitmiş olacağını sandın


ama bu durmayacak
Kendimi yok edeceğimi sandın


ama hala buradayım
Ve gelecek yıllarımda bile



Hala burada olacağım






Son iki şarkı çok atarlı giderli olunca en iyisi şimdi bunu koymaktı. Yine sözleri güzel olan ama bu sefer diğerlerinin aksine daha hüzünlü bir gidişatı olan şarkı. Ama yine de hepimiz birer savaşçı olduğumuzu içimizde bir yerlerde hissediyoruz.



Şimdi ben bir savaşçıyım Daha kalın bir tenim var Ben bir savaşçıyım Hiç olmadığım kadar güçlüyüm Ve zırhım, çelikten yapılma, onu aşamazsın Ben bir savaşçıyım Ve beni bir daha asla incitemezsin






Herkesin güzel olduğunu farketmeye ihtiyacı var.



Ben güzelim onların ne dediği önemli değil



Kelimeler beni yıkamaz
Ben her halimle güzelim
Evet, kelimeler beni yıkamaz
O yüzden bugün beni yıkmayı aklından geçirme






Son olarak yine hareketli bir şey koymak istedim. Bon Jovi zaten efsanedir, bu şarkısı ise insanı moda sokan cinsten. Ama siz yine de çok şeaapmayın bence. Bu şarkıda gaza gelip "Benim hayatım" triplerine girip sonra annemden terlik yemiş insanım ben. True story. 😂



Bu kalbi kırılmışlar için bir şarkı değil



İnancı bitmişler için sessiz bir dua değil


I
Kalabalıktaki herhangi bir yüz olmayacağım



Yüksek sesle bağırdığımda sesimi duyacaksın




Bu benim hayatım
Ya şimdi ya hiç
Sonsuza dek yaşamayacağım
Sadece hayatta olduğum sürece yaşamak istiyorum



Eğer siz de benim gibi şarkılara fazla, hatta belki olması gerektiğinden fazla anlamlar yüklüyor ve bir etiket haline getirip hayatınızda onlardan etkileniyorsanız, umarım bu içerik bir gün sizin de işinize yarar. Sağlıcakla kalın. ✌

Dinleyenlere İlham Verip Cesaret Aşılayacak 10 Müzik Videosu
Cevapla