
Tür: Dünya klasiği
Sayfa: 536
Yazar: Emile Zola
İlk basım yılı: 1885
Konusu
Etienne iş bulmak için yaşadığı yer terk etmiş ve bir maden ocağı mahallesine gelmiştir. Burada uzun uğraşlar sonucu madende kendine iş bulur ancak emeğinin karşılığını alamayınca isyan etmeye başlar ve işçilerle birlikte haklarını alabilmek için çalışmalara koyulurlar.
Sevdiğim yönleri

Yaşanılan zorluğu, fakirliği abartmadan ancak fazla da yüzeysel olmayacak şekilde dozunda anlatması yazarın çok gerçekçi olmuş.

Karakterlerin kişilik tasvirleri çok iyi yapıldığı için akıllarda soru işareti bırakmıyor okurken.

Betimlemelere sık sık yer verildiği için okurken aklınızda olayları en ince ayrıntısına kadar canlandırabiliyorsunuz.

Kitap içerisinde tabii ki sadece maden işçilerinin çalışırken ki yaşadıkları zorluklar yok. Bunun dışında aşk hayatlarına, kişisel hayatlarına, başka konulara da değinilmiş ancak konudan sapmadan yapıldığı için kitaba ayrı bir tat ve heyecan katmış.
Sevmediğim yönleri

Birçok klasik kitap genelde 500 sayfa oluyor ancak bu kitapta 300-400 sayfada olaylar rahatlıkla anlatılabilirdi diye düşünüyorum biraz fazla uzun olmuş.

Betimlemeler gerçekten güzel akıllarda soru işareti bırakmıyor ancak bazı kısımlarda sayfa sayfa betimleme okuduğumu hatırlıyorum. Bu kadar betimlemeye hiç gerek yoktu.
Son olarak kitabımızın 1993 yılında filmi ve yanılmıyorsam 2021 yılında da dizisi yapılmış.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Çok güzel bir bence olmuş yine ellerine sağlık, senin yazdıklarında kitap da çok güzel sjsj
Övün beni övün😄
Ne kadar övsek az :D
Kitap çok eski okumak istesem bulamam ama neyse ki okumak istemiyorum 😂 ama filmini izlerim
Umarım eskiligi konusunda ciddi degilsiniz..
😂 şundan anlamadın mı
burada görüş belli edince kitap hediye eden kimse yok mu? Olsa hiç hayır demezdim😅😂😊
Ya hakikaten ya maden işçilerin Allah yardımcıları olsun
Maden işçileriyle ilgili bilgiler için teşekkürler
Elinize sağlık
Çok güzel bir kitaptı gerçekten
Sadece kitap mı güzel benim yazdıklarım kötü mü☹️
İdare eder işte
Tüm işçilerin kaderi bu galiba
Teşekkürler paylaşım için
İşçilerin hiç mi yüzü gülmez
Okuyacak kitap arıyordum deniyeceğim.
güzel bir bence olmuş
Bu insanların hakkı ödenmez
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
not alayım keyifli olur takipm etmek
Bu Kitap okunurgillerden.
güzel kitap ve dizi emeğine sağlık
Çok güzel olmuş.
bu kitapları seviyorum
Emeğine saglik.
okumuştum güezldi
harika bir kitaba benziyor
Elinize sağlık
elinize sağlık güzel bi bence olmuş
Bencede cok guzel kitablar
Su aralar bi kitap ariyordum guzel oldu
Okumaya degnez
Ben maden diyarında otuyorum. gerçekten isleri zor
Kült olmuş artık
Çok sevdiğim bir Eser...
Okumak isterim