Kafamıza Jöleleri Bu Şarkılarla Sürdük, Tuşlu Telefonlarımızla Mesajları Bunları Dinleyerek Attık: Ergenlik Şarkılarımız

Ergenlik hayatınız nasıl geçti? Ben ağır bir ergenlik geçirmiştim. :D Sevdiğim kız öğretmenimin kızıydı, bana da bakmazdı. Hep Mertcan diye bir çocuk vardı onunla takılırdı. Ona da buradan söyleyeyim: "Ben az buçuk değerlendim Özge.😜" Özge'ye çattıktan sonra size sorayım, nasıl geçti ergenliğiniz? Her sabah erkenden kalkar jöleye daldırırdım kafamı. Aldığım parfümleri sıkar okula giderdim. Bu dönem en çok da annemle yemek konusunda kavga ederdim. Yemek seçiyorum maalesef. Kadını çok üzdüm o dönemlerde. Anacığım hakkını helal et. Ergenliğimin sonlarına doğru bu şarkılarla tanıştım.

Kafamıza Jöleleri Bu Şarkılarla Sürdük, Tuşlu Telefonlarımızla Mesajları Bunları Dinleyerek Attık: Ergenlik Şarkılarımız

Hepimizin ergenliği farklı geçti ama ortak bir noktada buluştuk: Hepimiz ergenliğin başında sonunda ya da ortasında bunlara denk geldik. En azından bizim yaşıt grubu bunlara denk geldi. :D Dinlemedim, etmedim diyeni görmedim gerçekten. Burada kesin çıkar ama ondan eminim. Bugün şöyle bir bakayım dedim, aslında müzik zevkimiz iyiymiş he, çok iyi parçalar bazıları. Hadi hep beraber onları bir yad edelim!

Bu şarkıyı gerçekten dinlemeyen var mıdır? Yoktur bence. Uf duygulandım yine...

Bir Ateşten Gömlekler'e bir Baytar'a yandım Sago...

ÖZqEm <3 :D Seni de kalbimize gömdük be...

Hey gidi bunu dinleyip şahinle yanlamaya çalışırdım.

Atek kide de kendiy şap! Uf kuzenimle bunu böyle yarım yamalak söyleyip coşardık.

Çek git bebeğim uzaklara çek git...

Özge'm babanın derslerinde hep seni çizerdim kağıda.

Beni sigaraya başlatan şarkı...

Buna kuzenim dinlerken denk gelmiştim, sevdiği kıza Nero'da bunu yazdırıyordu. :D

Bu şarkıyla jöle sürmeyin, daha fazla sürüyorsunuz.

Kadının ıhlaması bile şarkıyı dinlemeye yetiyor, hayatımda bu kadar güzel ıhlayanı görmedim.

Bende şahin, kuzenimde doğan, Korksun Çarşamba bizden. Yarışıyoruz...

"Bunların hiçbirini dinlemedim" diyen var mı?

Tepkim. :D
Tepkim. :D

Bizim yaş grubundan gerçekten bunların hiçbirini dinlemedim ben diyene çok şaşırırım. Varsa siz ne dinlediniz onları atın da bakalım. :) Özge'ye olan hıncımı lisede aldım merak edenler için. Onu reddetmiştim, oh içimin yağları erimişti. Ne öyle 2 spora gittik diye sana mı yar olacaktık Özge? :D 😜 Görüşlerde buluşalım KScanlar!

Sevgilerimle, iyi dinlemeler.

Kafamıza Jöleleri Bu Şarkılarla Sürdük, Tuşlu Telefonlarımızla Mesajları Bunları Dinleyerek Attık: Ergenlik Şarkılarımız
Kafamıza Jöleleri Bu Şarkılarla Sürdük, Tuşlu Telefonlarımızla Mesajları Bunları Dinleyerek Attık: Ergenlik Şarkılarımız
Cevapla