İnsan bazen o saçma sapan ergenliğini özlüyor. "Iyy bu ben miyim? Şu sivilcelere bak!" kısmı pek hoş olmasa da ergenliğimizi yaşadığımız lise yıllarımızı gün be gün özlüyoruz.

Yüzümüzde hafif bir tebessümle ergenlik yıllarımızı 2 dakikalığına hortlatalım o halde!
Olmazsa olmaz tabi ki Tripkolik! Dinlemeyen kalmış mı acaba?
Belki de kızlarımız bu şarkıyı feyz alıyordur beyler, olamaz mı?
Dağılmış olsalar da hala gönlümüzde bir yerlerdeler :)
Az mı oynadık bu şarkıda, hafif ses mi açsak acaba?
Hadise'nin ilk çıktığı andaki güzel şarkılarını özlemeyen kalmış mıdır ki?
Öhöm öhöm çilek dudişler...
Bıyık önemli tabi ki de!
Bu tatlı kadın nerede acaba? Özlüyoruz Eylem reyiz!
Bir nesli heba eden adam seni de unutmadık tabi, Barbie bebek bir, sen iki 90-60-90!
O kadını çizemesek de seni seviyoruz Manga!
Hala dinliyorum ve kapanışı seninle yapıyorum Sagopa Kajmer...
İlk Bence'm, ilk göz ağrım :) Umarım beğenirsiniz.
Keyifle okumalar ve dinlemeler efenim, saygılarımla...
#Nəməsis
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar