Doksanların Gönlünde Taht Kurmuş 10 Yerli Ergenlik Şarkısı

İnsan bazen o saçma sapan ergenliğini özlüyor. "Iyy bu ben miyim? Şu sivilcelere bak!" kısmı pek hoş olmasa da ergenliğimizi yaşadığımız lise yıllarımızı gün be gün özlüyoruz.

Doksanların Gönlünde Taht Kurmuş 10 Yerli Ergenlik Şarkısı

Yüzümüzde hafif bir tebessümle ergenlik yıllarımızı 2 dakikalığına hortlatalım o halde!

Olmazsa olmaz tabi ki Tripkolik! Dinlemeyen kalmış mı acaba?

Belki de kızlarımız bu şarkıyı feyz alıyordur beyler, olamaz mı?

Dağılmış olsalar da hala gönlümüzde bir yerlerdeler :)

Az mı oynadık bu şarkıda, hafif ses mi açsak acaba?

Hadise'nin ilk çıktığı andaki güzel şarkılarını özlemeyen kalmış mıdır ki?

Öhöm öhöm çilek dudişler...

Bıyık önemli tabi ki de!

Bu tatlı kadın nerede acaba? Özlüyoruz Eylem reyiz!

Bir nesli heba eden adam seni de unutmadık tabi, Barbie bebek bir, sen iki 90-60-90!

O kadını çizemesek de seni seviyoruz Manga!

Hala dinliyorum ve kapanışı seninle yapıyorum Sagopa Kajmer...

İlk Bence'm, ilk göz ağrım :) Umarım beğenirsiniz.

Keyifle okumalar ve dinlemeler efenim, saygılarımla...

#Nəməsis

Doksanların Gönlünde Taht Kurmuş 10 Yerli Ergenlik Şarkısı
Cevapla