Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim

Bir şeylerden dert yakınmak istiyorum bugün size. Klavye delikanlılarından!

Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim

Ben siyasetten çok iyi anlarım, bknz; bilgisayar başında Vatan kurtarıyorum

Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim

Bu arkadaşlar sosyal medyada asıp kesen, vurup kıran, yıkan, vatan ve siyaset konularında yardıran tiplerdir. Ancak söz konusu Türkçe olunca aynı önemi ve özeni göstermezler. ''Herkez, deyil, hiçbişe'' bla bla bla. Daha da çoğaltabiliriz bu yanlışları ama kalbim dayanmıyor. Dil bir ülkenin temel taşıdır, diline sahip çıkmak ülkene sahip çıkmaktır.

Cümlelerin arasına ingilizce kelimeler sıkıştıranlar

Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim

Bunlar genellikle '' yaa ben ırklara inanmıoorummm, ırklar üstüyüm, sen şurdan bana bir coffee uzatır mısın darling ? gibi tiplerdir. Arkadaşlar arasında İngilizce konuşulur, bazen de hava atmak için bilmeyenlerin yanında konuşurlar ki bu durum onlar için bir statü göstergesidir. Bakınız İngilizce dedim diğer dillerden bahsetmedim bile . Yeni neslin Jön Türkleri sizi :D

Yok bağlaç olan ''-de'' ayrı yazılırmış, yok noktadan sonra büyük harfle başlanırmış. Abartmıyor musunuz ?

Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim

Hayır abartmıyoruz, bu dili doğru bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Sen bağlaçları bitişik yazdığında rahatsız olmuyorsan sorun sende kardeş :D

Ben çok rahatsız olurum yazım yanlışından ve uyarma gereksinimi duyarım karşımdaki insanı. Beni seven böyle sevsin lütfen. Teşekkürler.

Bu kapitalist düzende hiçbir şey yapamıyorsanız en azından dil kapitalizmine karşı çıkın ve Türkçe konuşun.

Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim

Sizi Türkçe konuşmaya davet ediyorum.

Hoşçakalın.

Dilini Kaybetmenin Benliğini Kaybetmek Olduğu Gerçeğini İdrak Edelim
Cevapla