Konu bu değil kusura bakmayın, bu benceyi kast etmiyorum sadece genel olarak söylüyorum. Haftanın editörünün bencesinin bildirim olarak gelmesi saçma :)) şahsi görüşüm.
Yönetici hesaplardan gelen bildirimler kapanıyor. Bu hesaptan haftanın editörü gibi konular dışında fazla yazılmıyor fark ettiyseniz zaten çok bir şey kaybetmezsiniz. Her editöre böyle bir görüş yazarsanız irrite edici oluyor çünkü.
En İyi Cevaplar