AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Çok güzel güncelleme olmuş, özellikle bence eigleri..
Editorlerin begenmesi cok hos. Umarim emek verip yazdiginiz bencelerinize daha dolu gorusler gelir.
@pentin Umarım :) Teşekkürler.
Biraz karışık geldi bana ilk madde ama zamanla bunun da üstesinden geliriz biz :D
Bencelere eig gelmesi de harika olmuş :D emeğinize sağlık admin ;)
İlk madde karışık değil aslında o kadar. :)
Görüşlerin altına yapılan yorumlara (örneğin bu yorum) müdahale imkanı tanıyor. :)
Sadece kendi görüşünüz altına değil, soru sahibiyseniz diğer görüşlere gelen yorumlara da işlem yapabilirsiniz. Çok yararlı ve polemik önleyici bir özellik bence. :)
@Yıldırıım bu yorumun daha açıklayıcı olmuş ☺ teşekkürler.
Rica ederim. :)
İlk baş bende öyle anlamıştım. :D
Kendi sorularımızı silemiyo muyuz arkadaşlar bilen var mı ben bulamadım
4 - 5 gün sonra silebiliyorsun . fakat 6 xperin gidiyor
soru sorarken 1 xper puan kazanıyorsun
ama sorduğun aynı soruyu sileceğin zaman 6 xper gidiyo :D
Sorunun üstünden 24 saat geçtikten sonra, eig seçmediğin sürece silebilirsin.
Silmek istediğin soruna gir. Sağ üstte üç nokta var, oraya tıklayıp soruyu kapat de, sonra tekrar aynı yere tıkla sil de. Silinmiş olur.
Kendi sorularımdaki görüşleri kontrol edebilmem süper oldu 😊 teşekkürler
Şikayet kısmıyla pek ilgilenmiyorum isteyen istediğini yazsın
Modlar bunu sevmedi ://
Ekmek artık aslanın ağzında :((
Hahah modlar her zaman gözbebeğimiz.
Bencelerini eigi 7xper bence çok düşük soruyla eş değer tutulması gerekir
Şikayet sisteminiz iyi işlese bu yenilik iyidir diyeceğim de :
Birkaç ay önce sorumda şikayet ettiğim spam görüşü kaldırmamış, üstüne bir de benimle alay eder gibi eig seçmişsiniz. İnsan aklıyla alay edilmez ayıptır, günahtır.
Çok süper hele ilki harika.
Bencedeki EİG xper puani 15 falan olsa daha iyi olurmuş bence yazmaya da teşvik ederdi.
Verimli bence yazan fazla kişi yok olsun yine de güzel.
Kaldırılan paylaşımlar için itiraz hakkı getirilmeli. Modlar kendi kafalarına göre hareket ediyorlar.
1. Şu yorumları düzeltemiyoruz
2. Bu sitenin adı değişmeli bence :)
Meehh, güzel bir gelişme sayılabilir bunlar sanırım admin bey 😏
Bunları yapıcağınıza gizli soruyu kaldırın kim kim bilelim
İşte bunu beğendim. Artık görüşler daha seviyeli olur böylelikle.
Koca sitede yorum düzeltme neden yok var da ben mi göremiyorum acaba?
Benceler, soru içerikli mi? de EİG seçiliyor anlamadım...
Çok mantığa güzel gelmiyor...
bence ygs açıklanacağı zaman da bize haber verse ks harika olur
Günde 2 soruyada bir güncelleme gelse on numarada :)
Super olmuS bence kontrol bizde olması en azından ahlaksız yorumları kaldiririz buvayarlar sayesin de '_*
Artık Bjkliler sorulara gelip cvp verip engelliyemiyecek mi en çok sevindiğim şey ve herkes buna sevinmişdir eminim.
Aslında bir de kişi yaptığı yorumu silebilmeli ya da düzenleme yapabilmeli bence..
Kaldırılan sorulara dikkat eden güncelleme ne zaman gelir
Mesaj bildirimi ayarı kaldırılsın bence çok gereksiz bir ayar
4 yıldır bu sitedeyim bu zamana kadar ki en iyi güncellemeler olmuş elinize sağlık
Bence iyi olmus boyle. dahada gelistirilebilir diye dusunuyorum
Sorulardaki görüşlerde 'bunu görmek istemiyorum' seçeneği yok. Sadece görüşlerdeki yorumlarda var. Bu sorun mu yoksa bu şekilde mi güncelleme olmuş.
Güncelleme bu şekilde oldu.
Bunu görmek istemiyorum diye bir seçenek gözükmüyor
Görüşlere değil, görüşlere gelen yoruma müdahale edebilirsiniz.☺
Teşekkür ederim şimdi anladım işin aslını ;)
Bence kendi sorumuzda yapılan görüşlere de bu özellik gelmeliydi
Vazgeçtim gerek yok böyle iyi yoksa kötüye kullanım olabilir
Yani görüşe gelirse kötüye kullanılır bazıları tarafından. ☺
Sen güzel bir cevap versen bile karşında ki memnun olmadığı için kaldırır misal.
Rica ederim. 👍
Bence soru sorma sayısı artırılsın.
guzel olmus bence yorum kontrol yetkısı soruyu soranda olmalı
Bence paylaşımlarına Eig seçiliyor olması iyi olmuş.
cebime para giriyor mu? yo banane soru sorup xper kasan ergenler düşünsün.
Bunu görmek istemiyorum diye bir seçenek yok.
Seçeneği görüşlerde değil, görüş yorumlarında görebilirsin.
Görüş yorumlarında da yok bende
@Bestee60 kendi sorduğunuz sorular da çıkıyor, oraya baktınız değil mk
Mı olacak di pardon.😐
Hem kendi sorularınızdaki görüş yorumlarında hem de kendi görüşünüzün altındaki yorumlarda bu seçeneği görebilirsiniz.
Sadece görüş yorumlarında mı var @0fsayt
@Bestee60 evet, görüş yorumların da.
İlk madde Siyası sorular için çok büyük sıkıntı yaratacak
Söyleyin bana Nasıl mod olacağım şimdi ben?://
Soru ve görüş şikayetlerine devam edin. Gelen güncelleme sadece görüşe yapılan yorumu kaldırmayı hedefliyor.
@Yıldırıım cevap için çok teşekkür ederim.
Rica ederim.
Eyvallah Allah razı olsun ne diyelim :D
İlginç olmuş 😅
bu güzel olmuş teşekkürler :)
Tebrik ederim bu seferki güncelleme harika...👏👏
harika olmuş elinize sağlık
Sonunda iyi bisey yaptiniz
Aaaa çok iyi olmuş. Yenilik daima güzeldir :)
ilk yenilik dehşetul vahşet
ya da vzgeçtim çok kötü kullanılacak bu,
soru sahibi bir şey hakkında atıp tutucak adam karşılık vericek.
hoop o tartışmada adam işine geldiği gibi yorumları silip diğer okuyucuları yanlış yönlendiricek kendisi tartışmada üstmüş gibi göstericek.
çok saçma bir yenilik yine.
Tebrikler. Devrim gibi bir karar :)
Tebrikler güzel güncelleme :D
Valla güzel yenilikler👏🏼👏🏼👏🏼😊
Çok yerinde bir yenilik, Teşekkürler.
Eyceeee... Mesaj silme gelmiş...
Bencelerde eig saçma oldu.
Aaa biz moderatörlerin pabucu dama mı atıldı :D
Bu özellik tutmaz., yakında kaldırılır.
En çok kendi sorumuzda moderatör olmayı sevdim.
İlk kez işe yarar bir güncelleme sonunda
Guzel olmus begendim.
Gizli kullanıcı olmaya devam o zaman
Güzel düşünülmüş bir yenilik tebrik ediyorum.
Gerçekten güzel olmuş
Bide siteye falcı koysaylarmis 😂😂
Aynen katılıyorum😂
İyi güzel teşekkürler 😂😂
Bencem yok ki eig seceyim :D
Bu yenilik çok süper olmuş, teşekkürler 👏👏