Sitenin adı KizlarSoruyor ise erkekler niye soruyor?
Özellikle siteye yeni gelen üyelerin sorduğu en popüler soru çeşidi desek yanılmayız herhalde. Bu soru herkesin aklına gelmiştir muhtemelen "Erkekler niye soruyor?" henüz net bir cevabı bulunamasa da erkekler de soruyor beyler bayanlar. Sanıyorum ki bazı kızlar sırf hemcinslerinin takıldığı bir platform diye gelip geri gitmiştir. Sitenin ismine aldanmayın lütfen. Biz gayet çağdaş bir toplumuz kızlı erkekli bir arada gayet de yaşayabiliyoruz.
Burcunuz ne?
Geldik burç meselesine. Sanırım Türkiye'nin en çok astroloğu bu sitede barınmakta. Burçlarla ilgili soru görmediğim gün olmuyor neredeyse. Komik olan taraf şu ki nedense burçların kötü özelliği hiç dile getirilmiyor. Sosyal medyada sıkça karşımıza çıkan bir söz beni hep güldürür: "Bütün burçların özellikleri bu kadar mükemmelse bunca canım hangi ayda doğdu o zaman?" Gerçekten de öyle ama. Haksız mıyım?
Falımda ne var?
"Sana bir yol görünüyor, bu yolda 3 vakte kadar karşına biri çıkacak, b mi desem c mi desem... ismi bu harflerden biriyle başlıyor. Yakın zamanda ondan güzel bir haber alacaksın. Para da gelebilir sana." Bla bla bla. Sahi siz de sormaktan sıkılmadınız mı bu soruları? Yani bu soruları ciddiye alıp yorumlayanı görmedim daha. Belki de soruları takip etmediğim içindir. Her neyse. Görmekten sıkıldığımız bir başka soru çeşidi de bu.
Hande Erçel güzel mi?
Bu kız bir Aleyna Tilki iki... Bu kızlar hakkında soru soruldu ki o kadar son zamanlarda en çok sorulan soru tipi bu dersek yanılmış olmayız herhalde. Tamam hoş kız ama abartılacak bir güzellik göremiyorum ben. Ayrıca ülkede o kadar sorun varken böyle soruların sorulmasını da saçma buluyorum açıkçası. Hadi bir sordun iki sordun hep aynı soruyu sormak sizce de mantıksız değil mi? Güzelse güzel çirkinse çirkin Allah sahibine bağışlasın biz ne yapalım yani.
Birinin benden hoşlandığını nasıl anlarım?
Bazı insanlar öyle bir şekilde soruyor ki her şey ortada olmasına rağmen sanırsın zor bir fizik sorusu. Erkek/kız seninle ilgileniyor, sürekli yazıyor, bakıp gülüyor, senin için fedakarlık yapıp seni takip ediyor e daha ne yapsın? Açık açık ben senden hoşlanıyorum diyor. Bunu anlamak çok mu zor? Bazı insanları ayrı tutmak gerek tabi...
Hamile kalır mıyım?
Geldik en komik soru tipine. 18 yaşına gelip de nasıl hamile kalındığını bilmeyen insanlara inanmıyorum doğrusu. "Sevgilimle öpüştük sizce hamile kalır mıyım?" Öpüşmek ile hamile kalınır mı arkadaş akıl var mantık var. Troll soru tipine en iyi örneklerden...
Aşk mı Para mı?
Sadece Kızlar Soruyor'da değil sanırım yeryüzünde en çok sorulan sorulardan biri de "Aşk mı, Para mı?" Kimi aşkı seçer kimi parayı. Parayı seçen insanların istediği şey daha çok rahatlık. Aşkı tercih eden insanlar da mutlu olmayı istiyor. Bunun için kafa yorup sürekli bu soruyu sormaya gerek yok diye düşünüyorum.
Xper nedir, nasıl artar?
Bu soruysa ilk üye olanların sorduğu soru. Niye bu kadar üşengeç dedirtecek bir soru tipi. Her şeyin bir kullanma kılavuzu var değil mi? Evet var. Bu sitenin de yardım kısmı var ama hiç kimse buraya bakmayı ya akıl edemiyor ya da üşenmekten oraya bakmıyor. Belki de kitap okumayan bir toplum olduğumuz için okumak işimize gelmiyor. Bu soruyu sormayan insanları karantina altına alalım mı? :))
Dış güzellik mi iç güzellik mi?
İlk olarak şunu söylemek istiyorum dış güzelliğe zerre önem vermiyorum diyen insanları hiç samimi bulmuyorum. Siz sümüklü böcek ile uğur böceğini bir tutabilir misiniz? Hayır. Bu da öyle bir şey dışını beğenmediğimiz insanla konuşmak bile istemeyiz pek. Elbette ender insanlar olabilir bu konuda ama bu durum genel bakışı değiştirmez.
Nasılsınız?
+Nasılsın?
-İyi, sen?
+İyi.
Bitti. Daha mantıklı sorular dururken niye bu soruları sorma gereği duyuyoruz arkadaşlar? Bu tür sorulara gözlem amaçlı bir kaç defa "Kötüyüm" diye görüş paylaştım. Sonuç ne oldu biliyor musunuz? Geri dönüş bile olmadı. Şaka gibi. İyi edemeyeceksen ya da en basitinden bir teselli veremeyeceksen niye soruyorsun ki...
Not: Amacım kimseyi yargılamak değil. Ben sadece sitede gördüğüm bu soru tipleri hakkında kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim.
Cevap yazan çok olsun diye '' Hangi takımlısınız? '' ya da '' Bu sene hangi takım şampiyon olur sizce? '' diye soranları , bir de ortalık karışsın diye '' Mustafa Kemal Atatürk mü yoksa Recep Tayyip Erdoğan mı? '', ya da '' Fatih Sultan Mehmet mi Mustafa Kemal Atatürk mü? '' diye soranları da es geçmeyelim :)
En İyi Cevaplar