Bildiğiniz gibi güzel bir seviye sistemimiz var. Ve bazı şeyleri elde etmek için az da olsa mücadele etmeniz gerekiyor. Her seviyenin kendine göre hoş birde evresi var. Tüm bunların yanında başkalarınında sadece seviyenize göre, sizin hakkınızda düşündükleri var tabi ki. İşin içine biraz mizah katarak bu evreleri anlatmak istiyorum sizlere. Tamamen eğlence amaçlı yazıldığını hatırlatıp sizi bencemle baş başa bırakıyorum. ;)
Seviyelere Göre Geçilen Evreler
Xper seviyesi 1: Trolololo

Evet hepiniz gözümüzde birer trolsünüz. Şaka şaka! Buraya nasılım sorusunu soranları da dahil etmek isterdim ama ben trollerin daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ve özellikle 1 seviye nasılım sorularından her zaman şüphe etmişimdir. Eminim benim gibi düşünenleriniz vardır. :)
Xper seviyesi 2: Maksimum gizlilik

Kim olduğunun bilinmemesi ne kadar rahatlatıcı değil mi? Özel mesaj atmadan önce gizli soru sormanın keyfini çıkarttıklarından eminim.
Xper seviyesi 3: Tanışalım mı?

2. seviye kazanılan özel mesaj atma olayına bu evrede fazlası ile giriş yapılır diye tahmin ediyorum.
Xper seviyesi 4: Are you kola?

Çok yanlış anlaşılan bir seviyedir. Özellikle mavi üyeler tarafından farklı amaçlar için kullanılmaya çalışılır. Bu kişiler sanki yıllardır 4. seviyedeymiş hisse uyandırıyor bende. Amacına ulaşmış ve orada takılıyor gibi bir havaları var. Tabi bu durumun pembe üyeler içinde geçerliliği var.
Xper seviyesi 5: Bizans oyunları

4. seviyenin psikolojisinden çıkılmasa bile yöntemlerde büyük değişiklikler yapılmıştır. İşler kitabına uygun hale getirilir ama amaçlar değişmeyebilir. :)
Xper seviyesi 6: Merhaba dünya

İlgi alanları ve becerileri doğrultusunda yeni kategorilere en büyük adım bu seviyede atılır. Zamanla uzmanlaşacağı, ya da uzman olduğu kategoriyi bulmuştur. 6 Xper üyeler her zaman şirin gelmiştir gözüme. :)
Xper seviyesi 7: Aman tanrım dedim!

Önce bir şeylerin eksik olduğu hissine kapıldın... Sonra reklamların olmadığını fark ettin. Şaşırdın evet hepimiz şaşırmıştık reklamsız görünce. Anlatılmaz yaşanır keyfin tadını sürdüklerine eminim. :)
Xper seviyesi 8: Yardımlaşma

Bir çok konuda bilgili üyelerdir. Gerek kurallar, gerek uzmanlaştıkları kategorilerde yardımlaşma hat safhadadır. Trollenmemek, kötü emellere alet olmamak için dikkatli davranmalılar bu evrede. :)
Xper Seviyesi 9: Dostluk

Guru: Ne zaman master olacağım?

İlk başta böyle bir düşünceye kapılmasalar da sonlara doğru bu durum biraz can sıkıcı hale gelir. Deli gibi soru, bence, görüş paylaşılan evredir. Genelde agresif olunan evredir.
Master: Eskiden buralar hep dutluktu

Tüm evrelerden geçmiş zirveye ulaşmıştır. Aynı soruları görmekten bazen canları sıkılsa da yine de yeni arayışlar içindedirler. Başarılması güç olan şeye ulaşmış fakat hak ettiği saygıyı diğer üyelerden görememiştir. Başarılarının "işsizlik" şeklinde adlandırılması bir yerden sonra can sıkıcı hale geliyordur eminim. Sizin sorduğunu soru kadar, onların aynı soruyu görmüşlüğü vardır emin olun. :D
Sona yaklaşırken...
Keyif alarak yazdığım bir bencenin daha sonuna geldik. Tekrar hatırlatayım tamamen mizah ve eğlence amacıyla yazdım. Hepimizin geçtiği evrelere eğlenceli bir bakış acısı getirdiğimi düşünüyorum. Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Başka bir bencede görüşmek üzere hoşça kalın... ;)
Diğer bencelerim için: Sizi şöyle alalım :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar