AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Uludağdayım, çok isterdim ama inanılmaz derecede yoğun olacağımdan başvuramayacağım 😕
Amblem varsa işler değişir tabi , oldu olucak sırtımıza taşta bağlayalım :D Modern kole was coming :D
Birde düşündümde amblem varsa piramitleride biz yapalım :D
Bayburt Ünideyim geçiş yapıcam o zaman görevli olurum.😂
Orda temsilci olsam ne ama öğrenci çok ya okul zamanı unutmamak gerek 😂
Site de bile ayrımcılık yapılıyor , üni okumayanlar adamdan sayılmıyor heralde..
Bende üni mezunuyum ama üni okumayanlar okuyanlardan daha bilgili
@_Taner_ kimisi üniyi saten okumuş desinler diye okuyor..
Aynen katılıyorum sana. Burda var mesela öyle cahiller
@_Taner_ 👍çok var
Evet. Gülüyorum onlara. Ve acıyorum
Yahu üniversite temsilcisi diyor. Üniversitede tanıtım için. E doğal olarak da hem o üniversiteye düzenli aralıklarla giren hem de girişi rahat olan kişiler arıyorlar. Ne kadar boş muhabbet yapıyorsunuz
Zaten yerine saten yazmış bir de üniversitelilere laf yapıyor. Allahım sana geliyorum
@asikkafali kapa çeneni
Zaten ( bak yazılışı böyle saten felan değil yani) kendimi böyle insanlara laf anlatarak yoramam. Azcık kültürlen diye bilgi verdim cahil
@asikkafali işime geldiği gibi yazarım seni ilgilendiren bir halt var mı
Nasıl bir ayrıcalıktan faydalanacak bu kişiler? Önce bunu duymak isteriz :)
Okula limuzin le gidecekler asadasa😂😂
@Sporarabahastası hahhaahahaaha çıldırırsın
@morkadin24 asfsdf😂😂
Para veriyosanız katılayım ben de boş beleş işleri severim
Dinimiz imaniniz para olmuş.
Saydığınız İllerden birinde okumuyorum biz nolucaz?
Başvurunu yine de yapabilirsin, değerlendirmeye alınacak. ;)
Bende baavurdum ama konu olarak neyi sececegimi bilemedim. diger. yaptim
Ks'nin genç nüfusunu arttırmaya yönelik güzel bir çalışma olur umarım.
yaşlı nüfus mu var ks de? 30 35+ 10 15 kişi görmedim bile.
asıl -18 nüfusu azaltmak lazım :)
@Kensai biz yaşlandık ;)
doğru da :D Yaşlı değiliz yani :D
11 18 yaş arası bile varken sitede.. :) biz yaşlıyız bro :D
@Kensai onlarda sitenin tuzu biberi :)
yok be abi. paylaştığımız bilgiler ne kadar doğru bilmiyoruz. Hadi bizimkilerin doğruluğundan eminiz.. O kadar çok troll sapık abaza var ki sitede.. 15 yaşında bir kız bir erkek.. kolayca psikolojiyi çöpe atabilir veya her an bir sapığın pençelerinin arasında bulabilir kendisini. ortam müsait zira.
Ya hatta ben bir ara dedim kimlikle üyelik alınsa.. sonra baktım millet gizli görüş belirtebilmek için girip üye oluyor. kimlik bilgilerini asla vermez. :D
@Kensai zorla tutmuyor kimse kimseyi kendileri bilir :)
Üsküdar Üniversitesinden başvuru yapacak olan varsa şayet.. şimdiden söylüyorum yapma kardeşim bir kez daha düşün... Bu arada bu yıl Üsküdar'a başlayacak olan öğrenciler için şimdiden geçmiş olsun ><
Bu projenin tutacağını sanmıyorum 😂
ergenvari proje :)
kastamonu üni. olmaz mı?
:D gerçi tam napılacağını da anlamış değilim..
Başvurunu yaparsan değerlendirebiliriz. ;)
Çok oldu mezun olalım sakarya Üniversitesi okusaydim olurdum 😊
Bizim kâr ne olacak anlamadım :)
Biz zaten dış kapının dış mandalı 😒
Aslında iyi olurda mezun olduk sayılır, gençlere devrediyim ben bu işi :D
Benim normal üni bitti, aöf de okuyorum orayada temsilci lazim mi?
Üniversite bitti malesef peki bazı konularda soru cevap yaparsa ifşa durumu ne olacak
bu sitenin temsilcisi asla olmam :D içerisi çok kötü
Ben de ege üniversitesinde okuyorum amma bu sene mezunum
Eksileyenler mezun olamayacak olanlar galiba :Dddd
@Eskilerdenbirisiişte evet ya neden eskilemişler garip
Cekemiyorlar kızı..
Sen nerde gördün bir başarının tam anlamıyla takdir edildiğini.
@semayk
Bence kıskanmıslardır
Kıskanıp eksileyenlere gelsin https://i.hizliresim.com/5YmNJL.jpg
@Sharpaquos haha 😂😂😂😂😂
@Sharpaquos hshshshdhshs eksiler git gide artıyor yok mu artıran 😂😂😂
Bu kadar eksileyenin bir manası vardır bende eksiliyim bari
hediyeleri tam bir söyleyin hacettepede çok iyi bir bölümde okuyorum bir düşüneyim
Herşey karşılıklı mi olmalı karsilik beklemden yapin insanlik bunu gerektiir lafta insan olmak insan oldugunu gostermrz
@perseid78 Çok hayırlı bir iş olsa karşılık beklemezdi belki. Böyle yargılamamalısın
Aibü Diş hekimliği var 👯
ama ben olsam bende ilk etapta boluyu tercih etmezdim 😄
Adnan menderes üniversitesi için burdayım her türlü.
Başvurunu yaparsan değerlendirebiliriz. ;)
Ben gitmiyorum olmaz mı
Onlardan daha zekiyim 😂😂
Ne gibi ayrıcalık ve ödüller var? Ayrıca aktif rol derken kasıt nedir? Neler yapacağız yani?
Akıllılar beleşe amele arıyor :D
Böyle bir projeye gönüllü girmek isterdim ne yazık ki mezunum.
Ege Üniversitesi için seve seve
Çok gereksiz bir uygulama yakında başlatsanız bile bitirirsiniz.
Site popülasyonunda gore lise temsilcileri gerek sizr
Okulla mı uğraşıcaz bununda mı?
Hocam traşı keselimde bu isten ne kazancaz onu öğrenelim. Kesenin ağzı açılacakmı?
Mersin üniversitesi okuyormda ben yanlus yonelndirrim milleti :D akilli insanlari yapın
Bu işi yapan arkadaşın kazancı ne olacak?
Sadece batı ile ilşkilendirmeniz doğru değil Doğuda da üniversiteler var
Kimseyi bir adım one tasiyamam 😏😏
Benim onume kimse gecemez diyorsun yani:)
Neden sadece bu şehirler? Bizim okul ne?
Diğer okullardan da başvuru alıyoruz. İletebilirsin talebini :)
Nasıl?
Trakya Üniversitesi yok mu😌
Başvurunu ilet lütfen, değerlendirme yapacağız :)
Hacettepe tip
Tutmaz sanmiyorum bu
Hacettepe eczacilik 😊 2. senenmi tıpta
@fahrettinKa hayir degil
biliyordum bu grupta başka hacettepe tıplı da olacağını :) ben de 4'teyim.
denemek lazım, belki tutar
@NickBrody harbidem bir hacettepe temcilsici lazim
Evet buyrun Ankara üniversitesi besyo :)
Biraz cesaret işi gazide :D
resmen köle arıyorlar
Evde kalan kadın ve erkeklere yok mu bişey😂😂😂
Hayat Üniversitesi sayılıyor mu?
Iyi güzel de olmaz bence bu
Ciddileşmenin vakti gelmişti :P Olur bu :)
üniversite okumamış ks üyeleri şimdi ağlıyordur :)
Ben mezunum diplomami gostersem olmaz mi :)
Hahah :)
Bence o kuregi gostersen yeter.
@Adam-Gibi-- kurekle geziyorum issizligimi bu kadar belli etmim degilmi :)
Ne mezunusun? İşletme mi :)
Benlik değil ama güzel proje :D
Olayı tek ben mi anlamadım yaw😂
Universitenin temsilcisi olsam ne olacak ki 😕
tüh keşke üni okusaydım :D
Atauni kim ki zaten 😂😂
iyice facebookta dönmeye başladı buralar
İstanbul Üniversitesi'ne alım yapıldı mı?
Henüz sadece gelen talepleri değerlendirip sizlerle iletişime geçme aşamasındayız. Belli olan bir temsilci yok :)
Üniversite ortamından nefret ettiğim için pek ilgim yok.
Site adı KizlarSoruyor olmasaydı :D
Mezun olmadan önce geleydiniz ya zalımlar
Ohooo biz mezun olalı yıllar oldu
Okan uniyi alabilirim isterseniz
Başvurunu yaparsan değerlendirebiliriz. ;)
Ankara üniversitesi bende gençler:)